Hop til indhold
Max Bjævermose

Super tilfreds kunde - Tinax Østerbro

Recommended Posts

Hej

En kedelig søndag blev pludselig dejlig.

Jeg faldt for hendes annonce å Nympho: Tinax - og blev lidt presset af at det var hendes sidste dag i København. Jeg kontaktede hende via WhatsApp og kommunikationen vra let og ubesværet - fik booket et møde 1 time efter første kontakt. Beliggenheden var i nærheden af Metro, busser og på en søndag var det til at finde parkering. Stedet ligger helt tæt på hvor det hedengangne A-gruppe holdt til.

Blev lukket ind hurtigt, så ikke noget med at stå og glane midt på fortorvet. Stedet er ikke stort - men der var fint plads til os begge to og der er mulighed for bad før og efter seancen.

Tinax er fuldt ud naturlig og mega sød - hun er nok lidt større end på sine billeder, der dog absolut er af hende - men egentligt fortrak jeg hendes udseende som hun er nu, end på billederne. Men jeg blev helt fra starten spurgt om jeg var tilfreds med hendes udseende - og det var jeg absolut - - hun har et virkeligt smukt langt hår.

Seancen begyndte med 5 - 10 minutters massage på en massage briks - hvor hun allerede fra begyndelsen af var nøgen - skønt. 

Derfra gik vi over på sengen og hun gik i gang med en dejlig gang body to body, og hun var ikke bange for at blive berørt over hele kroppen - faktisk sagde hun at jeg godt måtte slikke hende - og det skulle hun ikke sige flere gange: først sad hun på mit ansigt og jeg slikkede løs - der efter mååt jeg have hende om på ryggen og slikke hende mere - indtil hun sagde at nu var det hendes ture og jeg fik en gang super franske og så skød jeg de små hale tusser af ved et hånd job.

Hun var hele tiden opmærksom på om jeg var tilfreds.

Jeg kan med garanti sige at jeg kommer igen - når hun kommer tilbage til København igen - måske i juni eller august.

Dette var så meget et kæreste agtigt møde - og jeg er mega tilfreds.

Max

NB: Da jeg kom hurtigt synes hun at jeg skulle have penge tilbage - da jeg ikke havde "fyldt" min tid ud..... KLASSE

https://nympho.dk/n23658/7995/osterbro-till-05-04-last-days#profile-interview

Redigeret af Max Bjævermose

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...