Highweed 56 Skrevet søndag klokken 11:42 Jeg tænder rigtig meget på at tage på en kvinde, altså beføle hende på numsen og andre steder på kroppen. Det ville være rigtig godt hvis hun samtidig har nogen rigtig stramme bukser/leggings på, som jeg kan få lov at tage af når det er tid til sjov. Jeg har endnu ikke haft mod til at spørge ved nogen af mine besøg, da jeg er bekymret for om det kan opfattes nedværdigende. Er det noget man kan tillade sig at spørge om, uden at kvinden vil opfatte det nedværdigende? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 212 Skrevet søndag klokken 11:57 (edited) Hvis du ikke spørg hende, så får du heller ikke noget svar fra hende. Hvis det indgår som en del af den aftale, som I bliver enige om, og som du betaler for, så er der vel ikke noget problem. Rager du blot på hende for derefter at sige at du "lige skal i banken for at hæve" eller anden undskyldning for at gå uden at betale, så skal du nok ikke regne med at være velkommen en anden gang. Redigeret søndag klokken 12:02 af LarsTysker 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 908 Skrevet søndag klokken 12:08 Jeg har det på nøjagtig samme måde, som du har det. Jeg elsker at tage tøjet af kvinden, og spørger ofte et såkaldt “girlfriend look” - gerne med stramme leggings og hvid top. Det er ofte mit “go to”. Jeg besøgte ofte en ved navn Alessia, som desværre ikke længere er i Aarhus/Danmark. For satan, hun så fræk ud i det. Men tilbage til emnet: Det er slet ikke nedværdigende at spørge efter det. Det er jo det, som du tænder på og ofte vil den enkelte kvinde være forstående. Det er mere nedværdigende, hvis du sagde, at hun ikke skulle have noget tøj på. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9795 Skrevet søndag klokken 12:10 Jeg synes at "boyfriend massage" med fokus på baller og lår er en super lækker form for forspil. Jeg er altid helt åben om at det er fordi jeg gerne vil røre ved pigen. Det har jeg hidtil ikke fået nej til når jeg har købt en time med en masse andet sjov. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Highweed 56 Skrevet søndag klokken 12:32 Det lyder rigtig godt. Mange tak for feedback Jeg vil selvfølgelig til enhver tid betale inden jeg ville beføle kvinden hvis jeg fik lov. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1325 Skrevet søndag klokken 20:07 Bare spørg, nogle kvinder jeg har skrevet med, bliver faktisk lidt interesseret i at prøve noget nyt, når jeg skriver om fantasier eller idéer jeg har. Prøvede at skrive til én, hun skrev tilbage at det gjorde hun ikke, 30 minutter senere, skrev hun til mig, at hun faktisk var blevet nysgerrig på det og gerne ville prøve det med mig. Så hvis du ikke spørger, får du aldrig svar. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 834 Skrevet søndag klokken 21:23 Jeg erinder ikke, at nogen massagepige, som jeg har besøgt, nogen sinde har takket nej til en gangs kropsmassage. Med lidt massageolie eller bodylotion kan du gøre underværker, og du kan massere bryster, balder og lår såvel som alle andre kropsdele som den naturligste sag af verden. Jeg har gjort det som et fast indslag i mine besøg i mange år, og det har altid virket som en god indledning til de senere øvelser, om man så må sige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 590 Skrevet for 16 timer siden Nu har jeg gennem mange år haft flere faste kvinder jeg besøger. Nogle er der med det samme 'kæreste' oplevelse og kærtegn begge veje er fuldstændig naturligt. Hos andre er der kærtegn ved gensyn specielt efter 3 og 4 gang, men ofte anden gang. Det er sådanne kvinder jeg er vild med. Hvis kemien ikke rækker til kærtegn så er jeg ikke genganger. Og det er ikke et spørgsmål om at betaler. Når først jeg er fast kan kærtegnene begynde allerede inden for døren selv om kr først falder måske helt til sidst. For det sker jo også når vi vil hinanden, så skal vi ikke rode med penge til at starte med. Har I oplevet at den skønne når man er på vej ud af døren siger Nåeh ja når man rækker hende pengene smf. Så er vi rigtige 'kærester' 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg