Pite 3355 Skrevet 6. Maj Listelømmel skrev, for 5 timer siden: Måske man "bare" skal bruge det øverste hoved, og "kun" købe sexuelle ydelser/massage, hos de piger man er ret sikker på arbejder - selvstændigt Enig Fik min første mobil i 1994 og har brugt den lige siden. Aldrig oplevet noget ubehageligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 251 Skrevet 9. August cowgirl.90 skrev, den 4.5.2025 at 05:05: 180.dk er en side, som ALLE piger bruger for at beskytte sig selv og se, om en kunde er en god kunde. Jeg synes du dagligt skal prøve at gå ind på180.dk og så læse de “anmeldelser” af telefonnumre som kommer ind, og så overvej en ekstra gang, om du skal anse denne side som en pålidelig kilde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 683 Skrevet 9. August Okay..jeg overvejer det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrippleB 49 Skrevet 11. August Faktum er 180.dk er lidt ligesom Trustpilot og Wiki. Alle kan skrive ind med de mest åndssvage fact's, uden bevis. Der hvor man KAN bruge 180 eller Trustpilot til noget er når man dykker lidt ned i anmeldelserne, og ser om der er mange forskellige der siger det samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3700 Skrevet 11. August TrippleB skrev, 1 time siden: Der hvor man KAN bruge 180 eller Trustpilot til noget er når man dykker lidt ned i anmeldelserne, og ser om der er mange forskellige der siger det samme. Men så kan siden jo også fortsat bruges men man skal bare bruge den med lidt sund skepsis og evt. kombineret med andre redskaber. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg