Kandenklappe 67 Skrevet lørdag klokken 20:03 180.dk er en hjemmeside, hvor man kan kommentere og anmelde ukendte numre – til dem, der ikke kender den. Kigger man på siden, vil man hurtigt se, at omkring 70 % af kommentarerne handler om glædespiger som skriver under folks numre at vedkommende har slået dem eller røvet dem. Det er ofte de samme dårligt skrevne kommentarer, der går igen – typisk på gebrokkent engelsk. Det virker ret tydeligt, at det næppe kan passe, og det ligner i stedet, at pigerne selv – eller deres pimps – skriver de her ting om folk, der ikke har holdt deres aftale. Derfor: Pas på med at skrive fra jeres eget nummer. Med en hurtig søgning på MobilePay kan man finde navn og identitet på dem, der har skrevet til pigerne. Tjek selv siden – det er ret vildt, hvor stor en del af den, der nu er præget af prostitution, enten fra pigerne selv eller utilfredse kunder. Ved kort scrolling gennem de senest anmeldte, fandt jeg selv et bekendt nummer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mikkeldd 19 Skrevet lørdag klokken 20:11 Jeg har været heldig og har ikke oplevet noget ved at bruge mit nummer men har fået anskaffet mig et esim der koster 18 kr. Om måneden for at undgå noget lignende dette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mime 37 Skrevet lørdag klokken 20:11 Bob bob ...180.dk har jo ingen troværdighed. Man kan også bedømme sit eget nr uden at være logget ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kandenklappe 67 Skrevet lørdag klokken 20:23 @Mime better safe than sorry… Man vil da helst undgå at der står sådan noget under ens nummer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kandenklappe 67 Skrevet lørdag klokken 20:24 mikkeldd skrev, for 13 minutter siden: Jeg har været heldig og har ikke oplevet noget ved at bruge mit nummer men har fået anskaffet mig et esim der koster 18 kr. Om måneden for at undgå noget lignende dette. Præcis. Sådan et har jeg også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9795 Skrevet lørdag klokken 20:32 Har altid brugt mit eget nummer. Det står som grønt, 90% sikkert, og uden nogen kommentarer på 180. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 968 Skrevet lørdag klokken 20:58 Lauersen skrev, for 25 minutter siden: Har altid brugt mit eget nummer. Det står som grønt, 90% sikkert, og uden nogen kommentarer på 180. Bruger også mit eget nummer. og grønt, men man bliver vel også kun rød hvis man er et spam eller sælger? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CJ69 371 Skrevet lørdag klokken 21:34 Jeg tror problemet her er, at andre kan søge en frem - f.eks. en fremtidig arbejdsgiver - og så vil kommentar om vold både være ekstrem negative for ens omdømme og det er ret afslørende, at der er tale om prostitution. Kan godt være man skal overveje at have et nummer nr. 2 som ikke anvendes til andet end hobby. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrC 2 Skrevet lørdag klokken 22:31 Godt indlæg, og jeg har aldrig skænket det en tanke, men efter at have tjekket mit eget nummer på180.dk kom jeg op med fuldt navn og adresse. Lige som GP’erne ønsker anonymitet, er det noget de fleste af kunderne sikkert også gerne vil have. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 438 Skrevet søndag klokken 03:01 (edited) Når du ligner en som har nok gjort en person ret voldsomt fred eller har gjort noget som du ikke skulle har gjort.. hvis du finder på din nr de der kommentere. Kandenklappe skrev, for 7 timer siden: ... Redigeret søndag klokken 03:12 af cowgirl.90 Grammatik fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 438 Skrevet søndag klokken 03:05 (edited) Jeg ser selv på siden ALTID om en potentiel kunde, og det gør jeg for at beskytte mig selv. Hvis jeg ikke kan finde ham i systemet, skal han komme med andre oplysninger, før jeg tager ham som kunde. Jeg kan også give en grøn tommelfinger på den side efter første besøg. Hvis en person har smitte Kondom har han fået en dårlig anmeldelse eller lavet private billeder af mig og mit ansigt eller gjort noget endnu værre, så kan jeg skrive derinde, at han har overskredet grænserne, fordi jeg føler mig forpligtet til at advare de andre piger om, at de skal være forsigtige. Men jeg har aldrig haft en dårlig oplevelse med de personer, der har den grønne farve. Tværtimod. Alle de personer, der er i den røde kategori, eller som har fået deres side slettet, blev ALDRIG kunder hos mig. OBS: Et hvert telefonnummer kan kun give én anmeldelse til et andet nummer på siden. Det betyder, at det ikke er muligt for én og samme person at anmelde dig mere end én gang fra samme internetadresse. Derfor vil jeg regne med, at du har haft kontakt med en som har kontakt med mange andre. Ja en udlandske pige med bagmænd... Men jeg vil ikke tror de give dig en dårlig anmeldelse fordi de synes det er sjov. Man kan også se, hvor mange gange et telefonnummer er blevet søgt på, og det giver mig redskaber til mine møder med kunderne. Hvis det står, at telefonnummeret kun er blevet søgt 10 gange, ved jeg, at han er ny i gamet. Hvis det står 573 gange, ved jeg, at han er meget erfaren, og de kunder, der har mange søgninger, er næsten altid i den grønne kategori. Så vil jeg sige, at du tager fejl, hvis du mener, at bagmænd eller piger skriver ubegrundede anmeldelser derinde. Hvis på siden stå 1 dårligt anmeldelse men er blev søgt 500 gang allerede så kunne jeg give ham en chance alligevel men han må da blive absolut ikke forbliver anonym. 180.dk er en side, som ALLE piger bruger for at beskytte sig selv og se, om en kunde er en god kunde. Jeg synes ikke, at den sikkerhed, som siden giver, skal ses som en negativ platform. For de kunder, der er blevet søgt 500 gange og stadig er i den grønne kategori, er kunder, som vi piger møder med glæde og uden nervøsitet for, at der kan opstå problemer. Mange hilsner fra en bruger af 180.dk og en GP. Cowgirl.90 Redigeret søndag klokken 03:16 af cowgirl.90 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 410 Skrevet søndag klokken 03:15 (edited) MrC skrev, for 4 timer siden: Lige som GP’erne ønsker anonymitet, er det noget de fleste af kunderne sikkert også gerne vil have. Ikke nødvendigvis. Jeg vil gerne tilbyde pigerne den tryghed, det giver at stå ved, hvem jeg er - og vælger kun piger, jeg har tillid til ikke vil misbruge det. De har jo ingen som helst interesse i at genere deres gæster! At det er tryghed for pigerne selv at være anonyme, det er klart - de vælger ikke, hvem der kontakter dem. Redigeret søndag klokken 03:16 af køb dansk 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hugewatergun 68 Skrevet søndag klokken 05:20 Hvis man bruger usøgbar nummer, så går man temmelig sikkert glip af noget godt. Mange piger svarer ganske enkelt ikke tilbage på numre der ikke kan tjekkes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seriously 3 Skrevet søndag klokken 08:42 Uha, det beviser desværre at ret mange glædespiger bliver dårligt behandlet. Jeg vil dog heller ikke have at noget som det her "Really god man, treated me well" står under mit nummer fordi selvfølgelig så ser det ud som at jeg er sammen med prostituterede, med mit navn adresse og alt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1715 Skrevet søndag klokken 08:51 køb dansk skrev, for 5 timer siden: Ikke nødvendigvis. Jeg vil gerne tilbyde pigerne den tryghed, det giver at stå ved, hvem jeg er - og vælger kun piger, jeg har tillid til ikke vil misbruge det. De har jo ingen som helst interesse i at genere deres gæster! At det er tryghed for pigerne selv at være anonyme, det er klart - de vælger ikke, hvem der kontakter dem. Helt enig! Jeg bruger også mit eget nummer. Var lige inde og tjekke igen og den er stadig grøn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seriously 3 Skrevet søndag klokken 09:07 Så fik jeg lige kigget på alle de dårlig omtale numre, ingen overraskelse så kunne man ikke se navn eller adresse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kandenklappe 67 Skrevet søndag klokken 10:01 cowgirl.90 skrev, for 6 timer siden: Når du ligner en som har nok gjort en person ret voldsomt fred eller har gjort noget som du ikke skulle har gjort.. hvis du finder på din nr de der kommentere. ... Tror du har misforstået. De kommentarer er ikke på mit nummer, men det er på listen af seneste numre som er blevet kommenteret på. Derfor virker det bare ret fake at ca 8 forskellige mænd har slået og stjålet fra en gp inden for få timer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 212 Skrevet søndag klokken 10:55 Kandenklappe skrev, for 14 timer siden: eget nummer. Med en hurtig søgning på MobilePay kan man finde navn og identitet Tak for advarslen. Endnu en god grund til ikke at få mobilepay. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 664 Skrevet for 18 timer siden Jeg står med grønt på 180, - og med fuld navn og adresse??? Er dog meget varsom med hvilke piger jeg skriver til, og er en eksemplarisk kunde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rafaela 121 Skrevet for 14 timer siden Hello… I don't trust the 180.dk website because anyone can write badly about someone in a moment of anger or can even write for personal reasons... I avoid those who are negative, but I avoid them because I connect the facts - the negative on 180.dk and more the way he writes to me. One day (as I found him very polite in the message, without cheating, cynicism) I warned him (for his own good) that he was negative on 180.dk and for him to resolve this or at least call from another number because if a girl looks it will be difficult for him to get a date - and instead of thanking me for warning him - he started to insult me…ha ha ha…because according to him, he is not bad…and it was all a misunderstanding… It also happens that some people have their number registered with their address - for example: he wrote in the message if I would be in a city on a certain day - and I noticed (and I found his amateurish attitude funny) that he made a point of saying his name and that he was from that city registered on 180 - conclusion (as I had noticed) - he didn't come, he never called, he just tried to get information from me using the advantage that his number is registered… And some also schedule an appointment (have their number registered on 180) and after a few minutes they cancel - one canceled because he said that (it was raining that day) his house flooded...ha ha ha… And I know when it is just speculation...and no, it's not because it's on 180 that it means it's trustworthy, but rather, I analyze the way the person writes to me and even if it's not registered, if I think he's correct, I schedule the visit. Have a good day Rafaela 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kandenklappe 67 Skrevet for 13 timer siden @Rafaela makes sense 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 438 Skrevet for 8 timer siden (edited) Kandenklappe skrev, den 3.5.2025 at 22:05: Jeg har lige fundet den her på siden med overskriften,,Vold i Aarhus, Jeg har også hørt om det i Radioen og i de der tilfælde være det jo mere end rigtig at advare de ande piger... Redigeret for 8 timer siden af cowgirl.90 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg