Flaks 14 Skrevet lørdag klokken 16:47 Hej drenge og piger, Jeg oprettede denne tråd for lidt over et år siden, da jeg stod på tærsklen til at gå seriøst ind i glædespige/sugarbabe universet, og manglede lidt råd og vejledning fra jer. Nu ca. et år efter, vil jeg gerne dele mine erfaringer med jer Først og fremmest tak for jeres input. Jeg valgte at gå sugarbabe vejen og oprettede mig på Sugardaters og har kun brugt dette medie det senste år. Jeg vil starte med at sige, at jeg har fået bekræftet og genopdaget hvor fantastiske I kvinder er at lege med og hvor dejlig kvindekroppe bare er at nyde. Konkret på Sugardaters er min erfaring: Der er ca. en fake profil for hver reel profil. Så 50/50. Der findes alt på sugardaters, fra de mere lige-på kvinder, med et menukort til de helt almindelige kvinder, som bare vil ha' en kæreste. At vi mænd er alt for aggresive og spammer/overfalder kvinderne med beskeder. Af de kvinder jeg har mødt, er der overvægt af kvinder med udannelsesmæssig baggrund som pædagoger (weird I know. Måske et tilfælde, men stadig lidt underligt). Skriver det bare som en observation og "fun fact" At der findes ligeså mange afklaret kvinder, med styr på tilværelsen, som der er kvinder med ubalance i deres liv. Kvinder har ekstrem forskellig opfattelse af sugar. Min erfaring er, at kvinder har forventet alt fra 1.200 - 8.000 kr. for ca. samme oplevelse/seance. At tålmodighed, respektfuldhed og at udvise gode manére, altid fungere godt. Tal pænt til folk, selvom de ikke gør det til dig. At der er overraskende mange kvinder, som tilbyder ubeskyttet sex (det er jeg ikke til) Jeg har mødtes med en del kvinder dette år. Nogle har jeg set en enkelt gang, andre flere gange. Alle oplevelser har været gode - sjove, frække, sensuelle, perverse eller på anden måde berigende. Ud af de 30+ dates/seancer jeg har haft det seneste år, har jeg kun haft 2 dårlige. Det er langt mere positivt, end jeg havde forventet. Jeg har nu fundet en kvinde, som jeg ser fast, hvor vi kombinere korte sex møder, med dates i byen og længere møder, samt en weekendtur i ny og næ. Det som jeg egentlig nu bare leder efter, er en pervers kvinde og en mulighed for en trekant med 2 kvinder. Men jeg tålmodig og vil roligt og optimistisk søge videre. God jagt derude og pas på jer selv og de smukke dejlige kvinder 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 212 Skrevet lørdag klokken 16:54 Du er heldig eller dygtig. Jeg tænker, at i hvert fald omkring 80 % er fake for tiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flaks 14 Skrevet lørdag klokken 17:07 Den grå skrev, for 8 minutter siden: Du er heldig eller dygtig. Jeg tænker, at i hvert fald omkring 80 % er fake for tiden Det kommer nok lidt an på hvordan vi definere en fake, så ? Med fake tænker jeg på følgende: Dem som bare vil ha' dig over på noget skummelt via et eller andet link Dem som kun vil sælge billeder (som jo ikke er fake, men bare ikke hvad de skriver i deres profil tekst). Dem som ikke er seriøse eller i tvivl om deres tilgang, syntes jeg ikke er fake. Det er en ekstrem ting, at tilbyde sin krop til fremmed mænd, så jeg forstår godt, at nogle kvinder pludselig forsvinder, får kolde fødder osv. Men det er "gamet". 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 212 Skrevet lørdag klokken 17:58 Da jeg startede derinde, var det forbudt at sælge billeder, og det var forbudt kun at tilbyde telefonsex eller online møder. Jeg har ikke fulgt med i, om reglerne er ændrede, men langt over halvdelen af de profiltekster, jeg ser, er enten helt eller delvist kopierede. Jeg ved ikke, om det måske er på grund af min alder, at så mange profiler, jeg kommer i kontakt med, viser sig at være fake Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 795 Skrevet lørdag klokken 18:20 tak for en god og ærlig update. Selvom jeg ikke er på sugardaters mere, så passer dine observationer meget godt med mine det fede ved en rigtig sugarbabe er nok, at man kan starte med en snak inden man ligger på lagnerne - det er sværere hos rigtige glædespiger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jack_RAbbit 46 Skrevet lørdag klokken 19:16 tror lige præcis det her.: At tålmodighed, respektfuldhed og at udvise gode manére, altid fungere godt. Tal pænt til folk, selvom de ikke gør det til dig. Er vejen til succes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advokat1 98 Skrevet lørdag klokken 19:26 Jeg er meget enig med trådstarter Bortset fra, at jeg ikke har oplevet en overvægt af pædagoger, men i stedet en overvægt af sygeplejersker Men det kan måske skyldes, at jeg fortrinsvis mødes i dagtimerne på hverdage. Jeg er også helt enig i, at tålmodighed, respektfuldhed og gode manerer fungerer godt i sugardating-verdenen. Jeg tror, at de mænd, som kun har dårlige oplevelser med sugarbabes glemmer dette. Jeg har været aktiv på sugardaters i den del år efterhånden, og desværre er der blevet en større andel af fakes, herunder kvinder der alene sælger fotos og videoer (forstår ikke, at nogen vil betale for noget, som er tilgængelig på nettet gratis). Men der er stadig guld at finde på siden. Jeg har f.eks. for øjeblikket "balkortet fyldt", idet jeg fast ser tre unge smukke kvinder i 20'erne - og det kan godt være hårdt for en +60-årig mand med en krop, der bærer præg af al for meget rødt kød og rødvin Så husk den gode tone og gensidig respekt, så er der mange gode frække oplevelser med unge sugarbabes. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flaks 14 Skrevet for 23 timer siden anmelder skrev, for 10 timer siden: tak for en god og ærlig update. Selvom jeg ikke er på sugardaters mere, så passer dine observationer meget godt med mine det fede ved en rigtig sugarbabe er nok, at man kan starte med en snak inden man ligger på lagnerne - det er sværere hos rigtige glædespiger. Tak Der er en del snak og almindelig samvær med en sugarbabe, hvilket jeg meget godt kan li’. Jeg har ikke den store erfaring med GP’ere, men tænker at det typisk er mere lige-på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flaks 14 Skrevet for 23 timer siden Advokat1 skrev, for 9 timer siden: Jeg er meget enig med trådstarter Bortset fra, at jeg ikke har oplevet en overvægt af pædagoger, men i stedet en overvægt af sygeplejersker Men det kan måske skyldes, at jeg fortrinsvis mødes i dagtimerne på hverdage. Jeg er også helt enig i, at tålmodighed, respektfuldhed og gode manerer fungerer godt i sugardating-verdenen. Jeg tror, at de mænd, som kun har dårlige oplevelser med sugarbabes glemmer dette. Jeg har været aktiv på sugardaters i den del år efterhånden, og desværre er der blevet en større andel af fakes, herunder kvinder der alene sælger fotos og videoer (forstår ikke, at nogen vil betale for noget, som er tilgængelig på nettet gratis). Men der er stadig guld at finde på siden. Jeg har f.eks. for øjeblikket "balkortet fyldt", idet jeg fast ser tre unge smukke kvinder i 20'erne - og det kan godt være hårdt for en +60-årig mand med en krop, der bærer præg af al for meget rødt kød og rødvin Så husk den gode tone og gensidig respekt, så er der mange gode frække oplevelser med unge sugarbabes. Godt at høre Jeg forstår heller ikke det med at sælge billeder og videoer, når nettet flyder over med gratis ting. Jeg har været sammen med nogle babes, hvor de tilbød at vi kunne filme/tage billeder under akten (bare som en del af legen). Det var sjovt og spændende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flaks 14 Skrevet for 22 timer siden Den grå skrev, for 13 timer siden: Du er heldig eller dygtig. Jeg tænker, at i hvert fald omkring 80 % er fake for tiden Jeg har dælme skrevet med mange kvinder, hvor det ikke er blevet til noget. Manger svarer aldrig og så er der en del hvor jeg får kontakt, men hvor vi hurtigt konstanterer at vi ikke er match. Og så har jeg også oplevet at skrive med nogle i et godt stykke tid, hvor vi virkelig har haft kemi, og pludselig er deres profil bare væk. Tålmodighed :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg