Mime 36 Skrevet lørdag klokken 12:55 (edited) Egentlig kun for dem der primært benytter bordeller/klinikker Set fra kunders perspektiv: Hvordan bør en liste over danske bordeller samt vagtplan egentlig se ud. Er det pigen eller bordellet der er i fokus for jer? Eller er det en kalender der viser hvem der til rådighed og hvilke datoer? Eller noget helt tredje. Har brug for noget input i forbindelse med mit projekt Redigeret lørdag klokken 12:56 af Mime Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1713 Skrevet lørdag klokken 13:54 Jeg tænker en kalender med ugerækker og ugenumre. For hver dag skal pigerne være listet op med navn og tilgængelige tidspunkter. Hvert navn skal være et link til deres foto galleri. Lidt i stil med PussyGalores. Det fungerer fint synes jeg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 409 Skrevet lørdag klokken 13:58 Vagtskemaet (kalenderen) er basalt. Men seductiongirls har en smart feature, hvor man kan se inde på en piges side, hvornår hun har vagter - det er fikst! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mime 36 Skrevet lørdag klokken 14:49 Needy skrev, for 48 minutter siden: Jeg tænker en kalender med ugerækker og ugenumre. For hver dag skal pigerne være listet op med navn og tilgængelige tidspunkter. Hvert navn skal være et link til deres foto galleri. Lidt i stil med PussyGalores. Det fungerer fint synes jeg. Enig at Pussygalores er meget fin og giver et godt overblik... på en computer eller tablet. Den er ikke så god på telefon. Skal lige tænkes igen køb dansk skrev, for 48 minutter siden: Vagtskemaet (kalenderen) er basalt. Men seductiongirls har en smart feature, hvor man kan se inde på en piges side, hvornår hun har vagter - det er fikst! Ja, det burde være til at lave. Problemet er jeg ikke vil bruge pigens tekst og billede. Så vi har kun hendes Nick og et link til hendes profil. Så vi kommer "den anden vej fra". Tak for god input fra jer begge. Håber der kommer mere ind. Takker igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg