Hop til indhold

Recommended Posts

daw  i stuen

Ja så havde man fødselsdag og måtte jo forkæle mig selv lidt...

Fillipinsk massage i Randers, blev nysgerrig, aftalte et tidspunkt, hun måtte aflyse, men så alligevel ikke, vi aftale ½ time, jeg fik ca 40 min, ikke mørklagte rum, hun er god til det, afslappende, baller fik også en tur...kommer nok igen. Hun er måske på min alder, ca 60

SuksaBay i Rønde, længe siden jeg har været der, ca 1 år, fik aftalt 30 min på sms, troede jeg, fik 1 time, gad ikke at brokke mig, havde ikke aftalt hvilken form for massage, så det blev rigtig thai-massage med knæ og albuer og hele hendes vægt, aav, men effektivt, der er 4 ansatte tror jeg, de snakker uafbrudt og griner, svært at slappe af, tror ikke jeg kommer igen....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fedtøre skrev, for 54 minutter siden:

Hejsa! Hvor fandt du den Filippinske dame?

Er der et link? Evt pb. Tak

jeg forstår det ikke....når jeg søger på Fillipinsk massage Randers,  i google, så er det de første links der kommer op...men du bruger måske ikke google? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fedtøre skrev, for 52 minutter siden:

Intet frækt, er det rigtigt opfattet?

det må være korrekt...har dog kun været der 1 gang kort, men der blev ikke lagt op til noget...som ældre tha...nå nej fillipiner er hun nu meget sød

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...