Liderlig & lysten 21 Skrevet 3. Maj Efter en meget lang periode hvor det ikke rigtigt havde kunne lade sig gøre at komme afsted, MÅTTE jeg bare finde en at forlyste mig med. På det seneste er jeg kommet dertil at TS'ere er mit førstevalg. Der er bare noget ekstra ved oplevelsen ....og de virker ofte lidt mere lystne. Men ingen af mine foretrukne var i byen, så jeg måtte finde på noget andet. Jeg har set Kates annonce mange gang men været lidt afskrækket af at jeg ikke kunne finde nogle anmeldelser. Der kom så en nylig, positiv anmeldelse - så jeg tænkte at det skulle prøves. Det var nemt at aftale tid og sted (hjælper måske også at det var en mandag, som jo nok er en lidt stille periode) - men jeg fandt det uden de store problemer. Det er en kælderlejlighed i en sidegade. Forholdsvist diskret men alle ved nok hvad der foregår lige der, så..... Kate ligner sine billeder ganske godt - måske lidt mere maskulin end billederne viser, men bestemt attraktiv. Veltrænet og lækker. Hun har ingen bryster, så hvis det er et krav, skal man nok finde en anden. Normalt foretrækker jeg det selv - men det varede ikke mange minutter, så tænkte jeg ikke nærmere over det Hendes engelsk er ganske udmærket, så efter lidt indledende komplimenter og gensidig nussen - gik vi igang. Det udviklede sig meget hurtig til en yderst intens oplevelse. Hun er MEGET kysseglad, hvilket er et absolut must for mig. Hendes pik er - for mig - ganske stor. Jeg kunne ikke sluge den til roden og tykkelsen gjorde at det tog sin tid inden klepperten var inde. Kate var dog meget varsom og forsigtig, så selvom det var svært, så var der ikke de store smerter. Efter at været pulet igennem i et stykke tid, syntes jeg at det måtte være min tur. Vi byttede og gik igang. Det var en intens affære med samtidig snaveri - så en aldeles pragtfuld oplevelse. Vi nærmede os slutningen på timen. Jeg kommer stort set aldrig med en GP (den blå pille nedsætter følelsen, tror jeg) så jeg var opsat på at få hendes mælk som højdepunktet Hun betjente sig selv og jeg nød resultatet, som var ganske omfattende....tænker at det nok også her hjalp det var mandag Efter lidt smalltalk var det tid til at komme videre. Det var all in all, en ret god oplevelse. Som sagt kan jeg godt lide at en TS har bryster, men den energi og grådig lyst som Kate udviste var virkeligt lækker - så jeg tænker at jeg helt sikkert kommer igen! https://annoncelight.dk/showad/392062 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
danpa 9 Skrevet 3. Maj Hende har jeg også haft kigget på. Endnu mere interessant med den her gode anmeldelse. Og ja når man først har prøvet en god shemale vil det blive først valget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg