Fekser 54 Skrevet lørdag klokken 06:52 Ville egentlig kun have massage, da jeg har reelle problemer led den ene skulder, men jeg syntes det var svært at finde kun det. Det er blevet knaldefabrikker det hele, synes jeg. Så faldt jeg over Jinny i Karise og tænkte jeg ville prøve, da massagen blev beskrevet grundigt uden fokus på andet. https://annoncelight.dk/showad/424857 Startede med at bestille via SMS men fik ikke svar i første omgang, så ringede jeg og fik at vide de var fuldt bookede hele dagen, hvilket undrede mig en smule. Lige efter kom der svar på SMS og jeg fik en aftale derigennem. Der jeg ankommer bliver jeg modtaget af Jinny, som egentlig er flot nok, men billederne er ikke tidssvarende - hun er i hvert fald 10-15 år ældre end på billederne og nok plasticbehandlet i ansigtet. Hendes kropsfordele blev tydeligt fremvist i kimonoen og jeg begyndte at ane, hvad der ventede. Inde i det lumre massagelokale begyndte hun straks at sælge forskellige ydelser, men jeg havde ikke brug for sex - mest massagen. Alligevel endte jeg med at tage 1 times massage inkl. HJ. Hun prøvede at klemme det sidste salg ind og ville tage sit tøj af under massagen. Hvem gider betale for det, da man for det meste ligger på maven og hensigten bare er at gøre manden liderlig. Så nej, men jeg vil da indrømme, at jeg gerne gad se de store bryster. Massagen gik i gang og den var ikke ringe, men heller ikke noget at skrive hjem om. Ikke mange myoser den kunne fikse. Efter ca. 25-30 min. skulle jeg vende mig om og så lavede hun lidt tantra-massage på ben og mave, hvorefter hun gik igang med kalorius. Massage på skaft og penishoved var superdejligt og lige som jeg gerne vil have det, men hun fandt aldrig en rytme og fasthed der kunne få mig til at komme. Så jeg endte selvfølgelig med at kneppe hende - pis, jeg vidste jeg ikke kunne styre mig! Kroppen havde lidt på sidebenene men patterne var virkelig flotte og de blev æltet mens hun red mig. De virkede ægte. Det hele var uengageret og der manglede nærvær. Vi havde tydeligvis ingen kemi selv om jeg var en gentleman. Måske var det pga. min modvillighed til at indgå en sex-aftaie i starten? Aner det ikke, men det bliver ingen gentagelser herfra. Vil jeg have sex, så er der dusinvis af andre steder, hvor man får langt bedre “value for money” på udseende, nærvær, indlevelse og service (Lisa i Ballerup f.eks.). Var pengene spildte? Tjoh, ser man på helheden, så var oplevelsen kun 1000 værd efter min mening, men jeg slap 1500, som jo er den gængse pris. Set i bakspejlet ville 1 times massage hos Tina Thai med efterfølgende blæs til 1100 havde været en langt bedre deal. Ovenstående er min oplevelse, men måske andre har haft en bedre oplevelse, da hun bestemt er en smålækker kvinde i start fyrrerne (alder er et gæt) 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
High Tower 89 Skrevet lørdag klokken 07:05 Jeg har luret på hende men savner en anmeldelse som kan få mig afsted… Er blow uden gummi og må man pille og røre undervejs ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fekser 54 Skrevet lørdag klokken 13:25 High Tower skrev, for 6 timer siden: Jeg har luret på hende men savner en anmeldelse som kan få mig afsted… Er blow uden gummi og må man pille og røre undervejs ??? Overrasket, hvis min anmeldelse får dig afsted… Blow var med kondom og hun virkede ikke imødekommende på pilleri, så jeg gad ikke at prøve, da det så ville være et overgreb. Som jeg skriver: man får meget bedre oplevelser andre steder. Havde jeg ikke været liderlig, så havde jeg nok ikke fået udløsning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
High Tower 89 Skrevet lørdag klokken 14:26 Det er ikke noget der har fået mig ud af døren endnu selvom hendes billeder frister Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 787 Skrevet søndag klokken 07:29 Fekser skrev, den 3.5.2025 at 08:52: Ville egentlig kun have massage, da jeg har reelle problemer led den ene skulder, men jeg syntes det var svært at finde kun det. Det er blevet knaldefabrikker det hele, synes jeg. Så faldt jeg over Jinny i Karise og tænkte jeg ville prøve, da massagen blev beskrevet grundigt uden fokus på andet. https://annoncelight.dk/showad/424857 Startede med at bestille via SMS men fik ikke svar i første omgang, så ringede jeg og fik at vide de var fuldt bookede hele dagen, hvilket undrede mig en smule. Lige efter kom der svar på SMS og jeg fik en aftale derigennem. Der jeg ankommer bliver jeg modtaget af Jinny, som egentlig er flot nok, men billederne er ikke tidssvarende - hun er i hvert fald 10-15 år ældre end på billederne og nok plasticbehandlet i ansigtet. Hendes kropsfordele blev tydeligt fremvist i kimonoen og jeg begyndte at ane, hvad der ventede. Inde i det lumre massagelokale begyndte hun straks at sælge forskellige ydelser, men jeg havde ikke brug for sex - mest massagen. Alligevel endte jeg med at tage 1 times massage inkl. HJ. Hun prøvede at klemme det sidste salg ind og ville tage sit tøj af under massagen. Hvem gider betale for det, da man for det meste ligger på maven og hensigten bare er at gøre manden liderlig. Så nej, men jeg vil da indrømme, at jeg gerne gad se de store bryster. Massagen gik i gang og den var ikke ringe, men heller ikke noget at skrive hjem om. Ikke mange myoser den kunne fikse. Efter ca. 25-30 min. skulle jeg vende mig om og så lavede hun lidt tantra-massage på ben og mave, hvorefter hun gik igang med kalorius. Massage på skaft og penishoved var superdejligt og lige som jeg gerne vil have det, men hun fandt aldrig en rytme og fasthed der kunne få mig til at komme. Så jeg endte selvfølgelig med at kneppe hende - pis, jeg vidste jeg ikke kunne styre mig! Kroppen havde lidt på sidebenene men patterne var virkelig flotte og de blev æltet mens hun red mig. De virkede ægte. Det hele var uengageret og der manglede nærvær. Vi havde tydeligvis ingen kemi selv om jeg var en gentleman. Måske var det pga. min modvillighed til at indgå en sex-aftaie i starten? Aner det ikke, men det bliver ingen gentagelser herfra. Vil jeg have sex, så er der dusinvis af andre steder, hvor man får langt bedre “value for money” på udseende, nærvær, indlevelse og service (Lisa i Ballerup f.eks.). Var pengene spildte? Tjoh, ser man på helheden, så var oplevelsen kun 1000 værd efter min mening, men jeg slap 1500, som jo er den gængse pris. Set i bakspejlet ville 1 times massage hos Tina Thai med efterfølgende blæs til 1100 havde været en langt bedre deal. Ovenstående er min oplevelse, men måske andre har haft en bedre oplevelse, da hun bestemt er en smålækker kvinde i start fyrrerne (alder er et gæt) Du kunne overveje at prøve Mimi's massage i vordingborg... Hun er hamrende god, men der er ikke noget som helst andet end massage... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 435 Skrevet søndag klokken 22:27 Hvor er hun i Vordingborg Mimi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F-jernet 279 Skrevet for 22 timer siden Stønner Jinny ligeså højt/meget som Maya ? Måske et lidt sjovt spørgsmål, men hun var virkelig højtlydt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 664 Skrevet for 18 timer siden F-jernet skrev, for 3 timer siden: Stønner Jinny ligeså højt/meget som Maya ? Måske et lidt sjovt spørgsmål, men hun var virkelig højtlydt Jinny deltager stort set ikke, spild af penge, for mig i hvert tilfælde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg