Thorell77 15 Skrevet 2. Maj Bröder! Varför köper ni EGENTLIG sex av de fantastiske GP:er ni har i Danmark..?..Jag är ju svensk och får åka långt varje gång det är dags för GP….men om ni lägger det åt sidan?.... Min kone vill knulla 2-3 gånger varje vecka och det är helt fantastiskt att få ta henne hårt och kneppe henne igenom ofta..MEN, det håller inte för mig..Utan jag ÄLSKAR att gå till de danske lusthusen och ligga med GP flera gånger varje månad… Är det bara jag som har det sån? Eller känner ni igen er?.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1765 Skrevet 3. Maj Jeg gør det fordi jeg netop ikke har en kone eller kæreste, så det er min vej til til sex. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4773 Skrevet 3. Maj Thorell77 skrev, for 17 timer siden: Min kone vill knulla 2-3 gånger varje vecka och det är helt fantastiskt att få ta henne hårt och kneppe henne igenom ofta.. Ja, det er da ellers et godt udgangspunkt, du har der. Havde det været tilfældet for mig, var jeg aldrig begyndt på at besøge GPer. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spaceman99 16 Skrevet 3. Maj Hvis du har en kone som vil have sex 2-3 gange per uge, så forstår jeg ikke du går til GP'er. De sidste 2 år af mit ægteskab havde vi sex 3 gange. I alt, på 2 år. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bjørn 167 Skrevet 4. Maj Her har vi ikke haft sex med hinanden i snart 10 år. Så derfor går jeg! 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2814 Skrevet 4. Maj Fordi det er tilgængeligt når jeg har løst. Fordi gp ikke kan stille krav , om selv at blive tilfredsstillet under mit besøg. ( gør dog alt for at de bliver det ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1724 Skrevet 4. Maj Thorell77 skrev, den 2.5.2025 at 22:36: Varför köper ni EGENTLIG sex av de fantastiske GP:er ni har i Danmark..? Tjaa bob bob - nok af samme årsag som dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 825 Skrevet 4. Maj Elprebsi skrev, den 3.5.2025 at 07:31: Jeg gør det fordi jeg netop ikke har en kone eller kæreste, så det er min vej til til sex. Samme her … 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catana 104 Skrevet fredag klokken 14:17 Vendelboen skrev, den 4.5.2025 at 21:41: Samme her … Bjørn skrev, den 4.5.2025 at 15:54: Her har vi ikke haft sex med hinanden i snart 10 år. Så derfor går jeg! Samme her i 7 år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thorell77 15 Skrevet fredag klokken 19:53 Takk för svar alla! Och jag förstår alla de svaren väldigt gott.., Jag hade hoppats på lite fler som är min situation och kunde utvecklat det lite!!.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bror Myra 420 Skrevet lørdag klokken 14:39 Thorell77 skrev, den 2.5.2025 at 22:36: Bröder! Varför köper ni EGENTLIG sex av de fantastiske GP:er ni har i Danmark..?..Jag är ju svensk och får åka långt varje gång det är dags för GP….men om ni lägger det åt sidan?.... Min kone vill knulla 2-3 gånger varje vecka och det är helt fantastiskt att få ta henne hårt och kneppe henne igenom ofta..MEN, det håller inte för mig..Utan jag ÄLSKAR att gå till de danske lusthusen och ligga med GP flera gånger varje månad… Är det bara jag som har det sån? Eller känner ni igen er?.. I mångt och mycket känner jag igen mig. Första gången jag köpte sex var för 35 år sedan i Köpenhamn och då drevs jag av nyfikenhet. Sedan följde en period då jag köpte sex när jag var utomlands (alltså utanför Sverige) och reste världen runt i arbetet. Jag köpte alltid sex när jag var på resande fot och oftast varje dag. Även när familjen var med köpte jag sex. På hemmaplan i Sverige köpte jag dock inte sex, men det berodde nog mest på att jag kom att bo på en mindre ort och det var inte så lätt att hitta prostituerade där. Överhuvudtaget var det svårare att hitta GP i Sverige (om man bortser från de städer som hade gatuprostitution) innan internets genombrott. Ett antal år framåt kom jag att leva i ett förhållande som blev sexlöst och jag tog då steget att köpa sex även på hemmaplan i Sverige. Notabelt är att jag debuterade som sexköpare i Sverige först efter att det hade blivit olagligt att köpa sex. Jag har sedan dess gått in i nya förhållanden (med bra sexliv) och varje gång har jag tänkt att nu ska jag sluta köpa sex. Men jag har inte klarat av det. Spänningen och suget efter att få lite omväxling (samt att sex är så skönt!) har varit drivkrafter som gjort att jag inte klarat av att avstå. Jag hade den gamla vanan att alltid köpa sex när jag reste i arbetet. Nu har jag "kapitulerat" och insett att jag kommer att köpa sex regelbundet resten av livet om jag lyckas behålla hälsan oavsett om jag har en fru (kone) eller inte. En GP på en tysk FKK berättade att hennes äldsta kund hade varit 91 år. Precis som du åker jag någon gång då och då till Köpenhamn i det primära syftet att få knulla en dansk GP. Men jag är inte rädd (bange) för att knulla svenska GP:er och har lärt mig hur man ganska riskfritt hittar dem samt gör det numera rätt frekvent. Ibland har jag funderat på hur det hade varit om jag växt upp (och senare hade varit gift) i ett land (såsom till exempel Danmark eller Tyskland) där GP:er hade varit mera lättillgängliga än i Sverige. Jag skräms nästan av insikten att jag då nog hade besökt en GP minst en gång per vecka (uge) även då jag haft en fru (kone) eller en kæreste. När man väl har fått smak på att knulla GP:er och fått smak på att få omväxling och lite spänning genom att få knulla olika flickor (piger) så är det svårt att sluta. Jag klarar i alla fall inte av det och jag gissar att det är så för dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg