Hop til indhold
kasperbo

Massage - Koh Samui, Thailand

Recommended Posts

Hey brødre!

En kort frisk beretning fra Koh Samui. Jeg havde netop sikret mig lidt alene tid for at se fodbold på en af de mange barer på Chaweng Beach Rd. Men jeg havde i virkeligheden et større behov for en massage. Efter en enkelt øl, gik jeg mig i stedet en kort tur længere ned ad gaden, for at finde en af sidegaderne hvor nogle af de sjove massagesteder findes. Første sidegade hvor der stod en af de unge og attraktive massører i en blå top, kom det første tilbud allerede ‘Massage Mister?’. Jeg takkede nej for selv at gå ned og kigge og der stod en mindre flot på 4-5 kønne piger. Den ene kønne pige som tydeligt var mindst fremme i skoene og tilbagetrukket fangede min opmærksomhed. Men jeg gik videre for at lure. 

Næste gade stort set samme oplevelse, men ingen af pigerne sagde mig rigtigt noget. Jeg gik derfor tilbage til første sted som hedder Princess Massage. 

Jeg gik målrettet mod den kønne pige som først fangede min opmærksomhed. En virkelig køn og smuk pige, charmerende blik og med briller som klæder hende virkelig godt. Ikke model-slank, men heller ikke overvægtig. Hofterne lidt brede men slet ikke noget der ikke harmonerer. Tværtimod. Måske kan man sige hun er på stadiet lige inden chubby. Hun var fortsat lidt genert, men vi fik hurtigt øjenkontakt og hun fangede straks jeg var interesseret i hende. Hun viste mig en menu med en række ydelser og spurgte hvad jeg kunne tænke mig. Jeg fortalte jeg havde 1000 baht på mig og hun tilbød b2b med HJ. Det lød fint. 

Jeg blev budt indenfor hvor der stod et par piger og mammasan som jeg afregnede hos. Herefter op på 1. sal hvor der blev gjort klart til massagen og jeg blev bedt om at ligge mig. Efter lidt smalltalk indledningsvis under massagen, begyndte hun at varme op og pirre inden jeg høfligt blev bedt om at vende mig om. Efter flere dages cølibat var min bedste ven for længst begejstret og jeg havde nu udsynet af måske en af de kønneste og mest charmerende piger jeg har set endnu på min tur. Hun tog godt fat på den gode måde mens der fortsat blev pirret og flirtet, mens hun charmerede mig. Undervejs havde vi en indlevende øjenkontakt, hvor jeg samtidig havde udsyn til hendes flotte nøgne krop og et par virkelig gode ungdommelige og naturlige bryster. Der gik ikke længe før udløsningen befandt sig, til hendes store begejstring over min begejstring.

Efter et kort bad vendte jeg retur til slutningen af 2. halvleg og en kold øl. Glad, lettet og tilfreds ^_^

Tak for du læste med. I er velkommen til at stille spørgsmål her eller som PM.

Redigeret af kasperbo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...