Hop til indhold

Anna i Valhalla

Featured Replies

Skrevet

Halløj.

Er der nogen friske erfaringer med Anna som p.t. er i Valhalla på hovedvej 13 ved Engesvang? 
https://annoncelight.dk/showad/282285

De anmeldelser der ligger på hende er umiddelbart nogle år gamle…

Hun ser sød ud, men der er ikke nogen billeder uden bodystocking af hende, hvilket giver mig lidt vibes i retningen af maveflæsk der ikke må vises frem. Ikke fordi det behøver at betyde noget, men jeg har bare oplevet lidt dårlige overraskelser et par gange med piger der var decideret fede, hvor billederne nok antydede at de var lidt chuppy…og billederne viste sig at være af ældre dato og 10-15 kg. siden

Skrevet

Jeg var ved hende for ca 3 år siden. Der var det de samme billeder, og der var hun større og mere kvabset end billederne antyder.

Ikke nogen super oplevelse og var lidt skuffet over hendes udseende i forhold til billederne.

Skrevet

Jeg vil mene billederne er sigende. Godt i stand og rimelig høj. Hun er rigtig sød og jeg har haft to gode oplevelser med hende. Langt fra den lækreste jeg har mødt, men alligevel godt og jeg besøger hende gerne igen - måske fordi hun giver mig det som tænder mig. 

• 2 months later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har besøgt Anna fornyeligt i Bording. 
Hun ligner sig selv fra billederne, måske med et par ekstra kg, men det er absolut ikke noget der gør en stor forskel i min optik. Hun er en kvinde med former, så man skal ikke forvente andet. Stadig meget attraktiv og sexet i min optik. 

Hun var rigtig sød og behagelig. Vi havde en kort snak inden og så gik vi i gang. Det var god lækker sex og kom udover hende til sidst. Hun smilte, var nærværende og gav en fræk intim oplevelse med dejlig hudkontakt, øjenkontakt og kærtegn. Ingen kys dog. 

Så en anbefaling herfra. Jeg kommer nok også igen, hvis det passer. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.