Hop til indhold
Slowman

Hvad er det største grønne flag i en annonce?

Recommended Posts

Tænker de fleste af os kender det. Man sidder og bladrer/scroller annoncer med piger i et vist område. De fleste har man set før. En del har man måske besøgt. 

Man leder efter morgendagens - eller en anden dags, fornøjelse. Hvad er det så lige der gør at man beslutter sig til en bestemt pige, skriver eller ringer og laver en aftale?

Selv synes jeg faktisk det oftere og oftere bliver ret spontant. En pige fremhæver en service som man lige tænker kunne være lækkert. Man render kontroller igennem, er billederne ægte, prisen ok, virker alt ok….  og så skriver man. Billederne og troværdigheden  er af stor betydning, men det er ofte at det lige tilbydes noget man “tænder på”. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

En mere positiv tilgang end tråden med røde flag og tak for det.

Og hvad er det der gør at jeg vælger en GP ?

At annoncen har været oprettet et godt stykke tid, dvs at det ikke er en døgnflue. (Bevares det ses en del blandt specielt thai at det er en 'genganger' annonce der anvendes igen og igen til nye kvinder men det skinner typisk igennem annonceteksten.)

At der ikke står 'last 3 days'. Jeg er interesseret i mere vedvarende GP'er sådan at hvis der er kemi og succes ved et møde vil jeg gerne besøge igen og igen.

Og hvordan ser man det i annoncerne ? Det er squ svært, men nogen gange kan det godt skinne igennem.

Og andre gange er det ved at jeg holder øje med annoncen i et stykke tid, feks 1 til 2 måneder.

Modne kvinder, jeg er ikke til bimboes på under 40 år.

En glat kusse er et must

Ingen forbehold, såsom ingen kys, ingen fingre i kussen osv. Disse mere intime ting er noget der skal findes ud af ved mødet, ikke udelukkes på forhånd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

En smilende kvinde på foto´s når langt hos mig. 

En simpel meny med få ekstras.

Tungekys som der ikke betales ekstra for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slowman skrev, for 1 time siden:

Man leder efter morgendagens - eller en anden dags, fornøjelse. Hvad er det så lige der gør at man beslutter sig til en bestemt pige, skriver eller ringer og laver en aftale?

Fed indgangsvinkel til tråden.

Jeg vælger ofte nogen forskellige piger ud på forhånd, og beslutter mig så blandt dem på dagen. Ofte nogen, som har fået gode anmeldelser her på EG, ikke lige for nyligt, men for lidt tid siden. Nogen gange skal det helst være nogen steder/piger, jeg ikke har besøgt før.

Hvad appellerer? Billeder, som jeg vurderer kunne være ægte, og et udseende som jeg tænder på. Forventning om et normalt prisniveau. En forventning om, at tungekys og indlevelse er muligt. Et sted, som ikke er en bollefabrik.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan du få en dialog med pigen er det ofte et godt tegn.

kig på billederne! Er de nye, taget i dk og naturlige.

Mine dårligste oplevelser har oftest været, hvor jeg impulsivt booker for at tage afsted med det samme.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...