Hop til indhold
fræk6

At være anonym, med skjult ansigt

Recommended Posts

Hej

jeg har deltaget i flere gb hvor pigen har haft maske på, og hvor det har været frivilligt om vi mænd ville have maske på

jeg har 2 gange genkendt personer, den ene gang var det pigen, jeg selv havde ikke skjult mit ansigt, da jeg kom ind i rummet, kunne jeg med det samme genkende hende, jeg var ikke i tvivl, og forberedte mig på at blive afvist, der stod heller ikke at genkendte man pigen skulle man gå.

Jeg nærmede mig stille og roligt, uden at prøve at få øjen kontakt - da jeg skulle kneppe pigen, kunne jeg se hun kiggede på mig, hun stivnede helt og vendte ansigtet væk, jeg blev i tvivl om jeg skulle trække mig, men hun gjorde tegn til jeg skulle fortsætte, jeg var der i 2 timer, og det var en fantastisk oplevelse - også mellem os 2

efterfølgende mødte vi hinanden til et selskab, her var det også tydeligt at det var hende, først undgik hun mig, senere nærmede hun sig mig, og vi talte også sammen, jeg kunne se hun blussede op på halsen og på kinderne, det var tydeligt.

jeg kunne aldrig finde på at bekende over for hende, at jeg havde været der den dag, selvom vi begge kunne huske den dg - jeg ved jo ikke hvorfor hun havde maske på, men jeg vælger at tro fordi hun vil være anonym, og sådanne forbliver det, selvom vi ved hvem hinanden er.

den anden gang var det en mandlig deltager, han havde også maske på, han kontaktede mig så nogle dage efter, og bekendtgjorde hvem han var, det er så ok - i dag har vi mange gode snakke om forskelligt gp. 

jeg er ligeglad med hvorfor en pige eller en mandlig deltager vælger at have sit ansigt skjult, men jeg vil altid kende en person, selvom jeg ikke  har set personen nøgen før.

vil i ikke også kunne kende en? Og hvis I gør, vil i så ikke som jeg,  tage den viden med i graven 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har aldrig stået i din situation men jeg vil tro at jeg ville kunne genkende dem som har gjort indtryk gennem tiden…. Både godt og skidt…. 

Men jeg vil/ville altid holde den information for mig selv…. Hvad der sker i disse kredse holder man for sig selv ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, 1 time siden:

Og hvis I gør, vil i så ikke som jeg,  tage den viden med i graven 

Færdes man i branchen bør det aldrig være et spørgsmål der er nødvendigt at stille.....det er i min optik en selvfølge at vi ikke kompromittere hinanden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
udinaturen skrev, for 3 minutter siden:

Jeg mødte en gang min ekskærestes veninde. Så kan I vel selv regne resten ud. 

Fortæl fortæl, var det også til gb?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kan jo genkende mange på billeder alene fra tatoveringer, hårfarve, kropsbygning mv

Personligt er jeg blevet genkendt i klub af bekendte, og jeg har også genkendt en kvindelig kollega i klub uden at give mig til kende og gik sammen lidt senere med min date.

Det mest syrede jeg har oplevet er et familiemedlem kom slæbende med et kendt ansigt i det noget uartige branche - og hvordan råder man ham så til at den skilsmisse bliver dyr, skal han have lov til at lave hans egne fejl og lære af dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, 1 time siden:

Fortæl fortæl, var det også til gb?

Nope. Glædespige. Det viste sig så, at veninden med de frække store bryster og lækre røv, som jeg besøgte og aldrig kom til at lege med, var min ekskærestes veninde. 

Jeg deler ikke mere end det af private årsager, både for veninden og min skyld. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
udinaturen skrev, for 12 minutter siden:

Nope. Glædespige. Det viste sig så, at veninden med de frække store bryster og lækre røv, som jeg besøgte og aldrig kom til at lege med, var min ekskærestes veninde. 

Jeg deler ikke mere end det af private årsager, både for veninden og min skyld. 

Jeg tænker stemningen var noget akavet 

Kunne I tale om det så det er “naturligt” mellem jer i dag eller ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
High Tower skrev, for 1 time siden:

Jeg tænker stemningen var noget akavet 

Kunne I tale om det så det er “naturligt” mellem jer i dag eller ???

Nu skete det ikke i går. Det skete år tilbage. Vi har aldrig talt sammen siden, og det skyldes nok, at jeg kort tid efter flyttede til udlandet med mit arbejde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det ikke lidt som ordsproget: Hvad der sker i Vegas, bliver i Vegas.

Møder du en som du kender, så er det noget som bliver mellem jer, ikke noget med at dele det med andre. Mødes man efterfølgende i social sammenhæng, så smil og lad som ingenting.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tja66 skrev, 1 time siden:

Er det ikke lidt som ordsproget: Hvad der sker i Vegas, bliver i Vegas.

Møder du en som du kender, så er det noget som bliver mellem jer, ikke noget med at dele det med andre. Mødes man efterfølgende i social sammenhæng, så smil og lad som ingenting.

Jo vi er helt enig.

jeg smilte ikke engang til hende  pigen i gbèt den dag vi mødte hinanden , selv om hun ikke kunne skjule at hun tænkte noget, da hun så mig - jeg vælger at tro  hun ikke vil genkendes, og det er fair for mig.

Min pointe er bare, hvis man deltager i et gb - og deltagerne vælger at bruge maske for ikke at blive genkendt -og man kender vedkommende -  så er jeg sikker på  man vil genkender den  deltager der bruger maske.

men hvis det tænder en at have skjult sit ansigt, fordi man syntes det er frækt, og man har nemmere ved at være fri, så er det en anden sag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...