Hop til indhold
Kandenklappe

Alt for diskret?

Recommended Posts

Jeg plejer aldrig at besøge piger i min egen by, da jeg simpelthen får paranoia på. Jeg tror jeg ser spøgelser. Men jeg er bare bange for at en ven, eller en ven af en ven ser mig gennem deres vindue eller lign.

Jeg har ventet på at denne pige ville komme bare lidt tæt på min by, så jeg endelig kunne besøge hende. Og nu er hun så i centrum af min by… 

andre der oplever det samme? Eller er det blot mig som overdriver?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kender det godt. Var engang i Tåstrup hvor jeg mødte en tidligere kollega som var på vej ud, mens jeg var på vej ind. Vi nikkede blot høfligt til hinanden og fortsatte vores gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selv fra en større by og går i en stor bue udenom de kendte klinikker i byen, selv når jeg har rigtig meget lyst til at besøge dem, der er på vagt i øjeblikket. Alle ved jo, hvad der foregår de steder.

Til gengæld besøger jeg tit dem, der bruger private lejligheder - også i min egen by. Jeg kigger mig også over skulderen på vej ind, men jeg tror ikke, at der er nogen, som tænker over det, når jeg bliver buzzet ind i en opgang. Så der har jeg ikke så mange betænkeligheder. For det meste kører jeg dog rundt til de byer, der ligger i nærheden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Vest50 ja klinikker har altid været kæmpe no-go. Det værste er når et “privat-diskret” sted slet ikke er diskret, og er en adresse som pigerne skiftes om at leje. Tvivler ikke på at naboerne ved hvad der foregår…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det går også lidt den anden vej. Jeg bor på Sjælland men arbejder kun i Jylland og lidt Fyn. Vi er efterhånden et  par  håndfulde  der låner hinandens steder og roterer rundt. Men samme bekymring. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kandenklappe skrev, for 26 minutter siden:

Det værste er når et “privat-diskret” sted slet ikke er diskret, og er en adresse som pigerne skiftes om at leje.

At flere piger deles om en adresse er da helt naturligt. Se fx hvad @Mime skriver. Alternativet ville jo være, at alle piger havde hver deres sted for sig selv, som ingen andre brugte, eller solgte sex fra privatadressen.

Kandenklappe skrev, for 28 minutter siden:

Tvivler ikke på at naboerne ved hvad der foregår…

Enig, men det bliver man jo nødt til at være ligeglad med. Eller kun besøge steder, som ligger meget isoleret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg rejser meget rundt i dk, besøger jeg også piger i andre byer end hvor jeg bor- der har jeg mødt piger fra min egen by, da de ikke vil arbejde i den by de bor i - så man kan aldrig være sikker.

engang kendte vi hinanden, og blev enig om dette er vores hemmelighed - og det er det stadigvæk -  de andre gange har vi kunne høre det på sproget, og pigen har spurgt kommer du også fra ålleren 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...