79tretten 32 Skrevet 30. April https://annoncelight.dk/showad/423899 Er der nogen der vil dele deres erfaringer med Amber? Hun har været i Aarhus et stykke tid, er der nogen der har været forbi? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jamescole11 39 Skrevet 7. Maj Ikke nogen der har været forbi og kan fortælle lidt omkring oplevelsen og ligheden med billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stodder1 122 Skrevet 8. Maj Hvis hun var ægte, så havde vi nok hørt om det.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterj6220 35 Skrevet 20. Maj Det kunne jo også bare være at der ikke er nogen som har delt deres besøg? Folk skriver jo mere om dårlige oplevelser end de gode. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kalvendk 2 Skrevet 13. Juni Besøgte hende i Odense, er ikke sikker på at billederne er rigtige, men ung og lækker super serviceminded. Hun sutter som en drøm og da jeg bad hende slappe lidt sagde hun jeg kunne bare komme 2 gange har jeg aldrig hørt ved en trans før uden at det skulle koste ekstra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Only_by_Night 242 Skrevet 14. Juni Kalvendk skrev, den 13.6.2025 at 19:41: Besøgte hende i Odense, er ikke sikker på at billederne er rigtige, men ung og lækker super serviceminded. Hun sutter som en drøm og da jeg bad hende slappe lidt sagde hun jeg kunne bare komme 2 gange har jeg aldrig hørt ved en trans før uden at det skulle koste ekstra Tak for anmeldelsen - kan du fortælle cirka hvad størrelse pik hun har? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kalvendk 2 Skrevet 15. Juni Only_by_Night skrev, for 9 timer siden: Tak for anmeldelsen - kan du fortælle cirka hvad størrelse pik hun har? Sådan meget normal 14-16 vil jeg tro 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg