Dear Jessie 15 Skrevet 30. April Jeg er blevet tilbudt at skyde et par scener til en film i weekenden, hvis jeg kan fremvise en negativ test for de forskellige sygdomme der findes. Findes der et sted hvor det kan lade sig gøre at blive testet og få resultaterne så hurtigt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søløven 66 Skrevet 30. April På Gentofte har du svar samme/dagen efter på detmeste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dear Jessie 15 Skrevet 30. April Søløven skrev, for 1 minut siden: På Gentofte har du svar samme/dagen efter på detmeste Der er bare langt fra Nordjylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NielsKim 15 Skrevet 30. April Findes der ikke sådan nogle gør-det-selv test man kan købe på apoteket ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dear Jessie 15 Skrevet 30. April NielsKim skrev, for 1 minut siden: Findes der ikke sådan nogle gør-det-selv test man kan købe på apoteket ? Jo, men skal de ikke sendes ind til et laboratorie eller lignende? Tror heller ikke de der selv-test tester for det hele. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allerhelst Thai 369 Skrevet 30. April Du kan jo prøve og ringe for at høre om de kan se dig hurtigt her: Undersøgelse for kønssygdomme Aalborg universitetshospital. Jeg er blevet testet på Gentofte sygehus. Der står ganske vist noget om hvornår man får svar, men jeg har fået svaret inden aften hver gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dear Jessie 15 Skrevet 30. April (edited) Allerhelst Thai skrev, for 25 minutter siden: Du kan jo prøve og ringe for at høre om de kan se dig hurtigt her: Undersøgelse for kønssygdomme Aalborg universitetshospital. Jeg er blevet testet på Gentofte sygehus. Der står ganske vist noget om hvornår man får svar, men jeg har fået svaret inden aften hver gang. Jeg kender en der arbejder derinde, så det er heller ikke det mest optimale sted Redigeret 30. April af Dear Jessie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allerhelst Thai 369 Skrevet 1. Maj Dear Jessie skrev, for 16 timer siden: Jeg kender en der arbejder derinde, så det er heller ikke det mest optimale sted Ok - det er jo ret irriterende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg