Hop til indhold

Recommended Posts

For en del år siden, den gang smporten fandtes, var der en slave som blandt side billeder i sin profil havde en fin tegning/skitse af hvordan man sikkert kan stikke nåle gennem nosserne.

Jeg var sikker på jeg havde den i mine gemmer, men...

Er der nogen som husker tegningen og måske stadig har en kopi?

Så vil jeg meget gerne have en kopi enten her, i en PB eller i en e-mail 

Taj

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madame Illona skrev, den 1.5.2025 at 09:08:

@SpankingSub jeg har måske noget Kigger lige i gemmerne 

Lyder spændende kom DE frem til materialet og vil DE evt. dele det i en privat besked .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Så fik min veninde leget med nål med mig som nålepude.

En meget, på den gode måde,stærk oplevelse for hende.

For mig mere en mind fucker end en smerte oplevelse.

IMG_4338.thumb.jpg.a8ae640cccde09b510cedc7ad10e4a7d.jpg

Redigeret af SpankingSub

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld og ikke for at virke fordømmende, men hvad f... Tænder man ved nåle gennem nosserne!? Jeg er ved at dø af skræk:ph34r: men fortæl gerne jeg er nysgerrig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Statler skrev, for 12 timer siden:

Undskyld og ikke for at virke fordømmende, men hvad f... Tænder man ved nåle gennem nosserne!? Jeg er ved at dø af skræk:ph34r: men fortæl gerne jeg er nysgerrig.

Smerte …. At være bundet og ikke kan røre sig & SÅ kommer nålen …..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madame Illona skrev, den 19.9.2025 at 10:35:

Smerte …. At være bundet og ikke kan røre sig & SÅ kommer nålen …..

Helt enig Madame Illona, og en fed oplevelse fordi legen med nåle er mere frygten end smerten som ikke er så slem som man frygter første, anden og alle de andre gange

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej jeg kan også kun sige at det er en supper fed oplevelse at få nåle ind i gennem nosserne og specielt i pikhoved har prøvet med akupunktur nåle super fedt   

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også prøvet det flere gange. 15 cm lange nåle tværs gemmen begge kugler

Og så strøm til

Fed oplevelse!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
SpankingSub skrev, den 20.9.2025 at 15:41:

Helt enig Madame Illona, og en fed oplevelse fordi legen med nåle er mere frygten end smerten som ikke er så slem som man frygter første, anden og alle de andre gange

hej Spanking

tak for at dele, helt klart noget jeg ikke har haft mod til at prøve "endnu", og Bygges ide med strøm wow , 

Er der ikke nogen risiko for at man kan ramme noget der ikke skal rammes og derved infektion eller andet ( jeg aner intet om nåle emne så måske dumt spørgsmål)

men tak for billede

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når man leger med nåle skal er det vigtigt at alt holdes sterilt, dvs sprites godt af i de områder hvor der stikkes og husk nålene er engangs nåle dvs har de først været brugt kan de ikke bruges igen. Har nålen siddet længe bør den del som skal gennem huden for at komme ud sprites af igen.

Er sikker på at der er andre som har gode råd her.

Nedenfor ses du hvor det er sikkert at stikke i nosserne. God fornøjelse 

1090724386_Screenshot_2025-09-24-10-25-53-07_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b122.thumb.jpg.a34342c9bda409983e60da631a89b0ab.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...