Hop til indhold

Recommended Posts

fik besøgt MILEY i Rødding i dag, det er dog ikke hende på billederne eller måske er det? men hun er noget ældre og nogle flere kilo på.  Hun er virklige sød og smilende men dog er var hun meget interreset i at bare få det overstået ikke engang 30sec med blow begyndt hun at sætte kondom på for at få sex, jeg havde betalt for 1 time og her var der ca brugt 20min på massage. Massagen var okay ikke noget at skrive hjem om

https://annoncelight.dk/showad/327708

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peterguf skrev, for 43 minutter siden:

fik besøgt MILEY i Rødding i dag, det er dog ikke hende på billederne eller måske er det? men hun er noget ældre og nogle flere kilo på.  Hun er virklige sød og smilende men dog er var hun meget interreset i at bare få det overstået ikke engang 30sec med blow begyndt hun at sætte kondom på for at få sex, jeg havde betalt for 1 time og her var der ca brugt 20min på massage. Massagen var okay ikke noget at skrive hjem om

https://annoncelight.dk/showad/327708

Jeg havde ellers reserveret tid hos Sabina, men hun var optaget da jeg kom så fik jeg Miley og hun gav mig lidt massage i 5 minutter og så vend om bj i et par minutter og så vende hende om til en stor slikke tur som hun nød,og så på med dutten  og sex i forskellige stillinger i 1 time .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hard1 skrev, for 2 timer siden:

Jeg havde ellers reserveret tid hos Sabina, men hun var optaget da jeg kom så fik jeg Miley og hun gav mig lidt massage i 5 minutter og så vend om bj i et par minutter og så vende hende om til en stor slikke tur som hun nød,og så på med dutten  og sex i forskellige stillinger i 1 time .

Har du et link till Sabina? den eneste anden person jeg så der var en mand nemlige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...