Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej venner,

Jeg skal snart til at book thai massage igen. Hvad er status i 2025 med thai damer med store bryster i København området. Ville være fint med nogle forslag - tak :)

mvh. minute-man

Skrevet
Milner skrev, for 1 time siden:

Vicky i Valby 

Så skal man bestille B2B for at nyde dem? Og er et HJ muligt?

Skrevet

synes efterhånden at de fleste thai piger enten har eller får lavet store bryster - ville gerne finde nogle med små/medium naturlige bryster....

Skrevet
Hopper skrev, for 59 minutter siden:

Så skal man bestille B2B for at nyde dem? Og er et HJ muligt?

Aner det ikke, hun er vist mest kendt for hele turen, og det gør hun sgu' godt :)

Skrevet
johndavidjohn2017 skrev, 1 time siden:

synes efterhånden at de fleste thai piger enten har eller får lavet store bryster - ville gerne finde nogle med små/medium naturlige bryster....

Tænker at det er temmelig ligegyldig info i relation til det trådstarter efterspørger.

Skrevet

Lad være med at skifte emne.Opret eventuelt en ny tråd, hvor du efterlyser hvad du ønsker.

johndavidjohn2017 skrev, for 13 timer siden:

• 2 weeks later...
Skrevet
High Tower skrev, for 12 timer siden:

Er det den Maya som har været i Karise ??

Hun er stoppet 

Skrevet
Lars40 skrev, for 10 timer siden:

Hun er stoppet 

Ikke specifikt om Maya, men stort cadeau til dig, Lars40, for at dele ud af din enorme viden om hvad der rører sig i thai-verdenen!:)

Redigeret af Nightwish

• 1 year later...
Skrevet
King7 skrev, for 13 minutter siden:

Er dt kun massage eller må man kneppe hende?

Som der står flere steder i annoncen så tilbydes der

FP = Fuld pakke = sex

Så ja, det er muligt at have sex med Sofie, faktisk synes Sofie at det er federe at sexe fremfor at masserer.

Jeg har ikke været sammen med Sofie men kender hende som en frisk pige, med humor, og hun er bestemt ikke er genert eller nærig med brysterne.

Redigeret af Nygløden

Skrevet
Nygløden skrev, for 1 minut siden:

Som der står flere steder i annoncen så tilbydes der

FP = Fuld pakke = sex

Så ja, det er muligt at have sex med Sofie, faktisk synes Sofie at det er federe at sexe fremfor at masserer.

Jeg har ikke været sammen med Sofie men kender hende godt, frisk pige, der bestemt ikke er genert.

Mange tak for svar. Tror du, at hun er god i sengen ud fra det, at du kender hende?

Skrevet
King7 skrev, for 1 minut siden:

Tror du, at hun er god i sengen

Jeg ved hun har en del kunder der vender tilbage til hende, så det tænker jeg da, men igen,

så har jeg jo ikke kendskab til hendes evner i sengen, men hendes prissætninger da fornuftig synes jeg, så prøv at starte med 30 min.

Måske kan @Milner svarer på om Sofia´s evner i sengen?

Redigeret af Nygløden

Skrevet
Nygløden skrev, for 5 timer siden:

Måske kan @Milner svarer på om Sofia´s evner i sengen?

Tror jeg har lavet en anmeldelse for længe siden..

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.