Hop til indhold

Første BJ

Featured Replies

Skrevet

Jeg ( gammel gris) har lige set et par videoer hvor nogle kvinder for første gang (?) modtager sperm i munden og ingen af dem ser ud til synes om det tværtimod!

Nok meste henvendt til I skønne kvinder.

- Hvordan var første gang ?

- Kunne I lide det den gang ?

- Kan I lide det nu ?

Skrevet

Første gang jeg modtog sperm I munden var lækkert og jeg kunne lide det.

Jeg kan stadig lide det nu, men men men.... kommer an på spermens smag. Hvis en mand er stor kaffe drikker smager spermen besk og hvis han er stor ryger kan man også smage det.

Skrevet
Gudinden med kæmpe patter skrev, for 13 minutter siden:

Hvis en mand er stor kaffe drikker smager spermen besk og hvis han er stor ryger kan man også smage det.

Enig mange ting påvirker smag og konsistens. 
Kan ikke huske første gang. Men er på det niveau. Har ikke noget imod det, men garanterer ikke slug. 
@For.you.to.use

Redigeret af SweettieDK

Skrevet
  • Author
Gudinden med kæmpe patter skrev, for 16 minutter siden:

Første gang jeg modtog sperm I munden var lækkert og jeg kunne lide det.

Jeg kan stadig lide det nu, men men men.... kommer an på spermens smag. Hvis en mand er stor kaffe drikker smager spermen besk og hvis han er stor ryger kan man også smage det.

Tak, dejligt at I vil bidrage her :-)

Er selv kaffedrikker, nogen ide om hvor længe man skal holde sig fra kaffe før smagen er væk

Skrevet

Hej Piger

dejligt med jeres input - men hvor ved i fra de mænd drikke meget kaffe?? 

Er det kun kaffe, der giver en dårlig smag - nu stopper jeg med at drikke kaffe, jeg drikker ca 3-4 kopper pr dag, og har aldrig hørt jeg smager besk, tværtimod har flere gennem tiden sagt du smager dejlig

Skrevet

Man er ikke i tvivl.

En der drikker meget kaffe, så kan man smage det lige med det samme. Det er en meget besk smag.

Det er ikke alle kaffe drikkere der har en besk sperm smag, igen kommer det an på hvor meget kaffe manden drikker.

Tænker ikke 3-4 kopper dagligt er et problem.

På samme måde som en der ryger, han kan tygge nok så meget tyggegummi, men meget.rygning kan også smages på spermen.

Skrevet
Gudinden med kæmpe patter skrev, for 3 minutter siden:

Man er ikke i tvivl.

En der drikker meget kaffe, så kan man smage det lige med det samme. Det er en meget besk smag.

Er mange gange af en domina blevet tvunget til at æde og sluge min egen sperm, det er tydeligt om jeg har drukket kaffe, spist hvidløg eller asparges og der helt sikkert mere som smager igennem 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.