Hop til indhold
Ælling

Cindy, en sort perle i Herning.

Recommended Posts

Vær hilset brødre.

Det været småt med sorte piger, der er værd at besøge på Herning egnen, nu hvor Tiffany Dreams og Desiree ikke er her længere. Derfor blev jeg meget interesseret, da Cindy poppede op på annoncelight. Hun har ingen anmeldelser endnu, så jeg besluttede mig for at tage en for holdet. Hun svarede meget hurtigt efter jeg havde skrevet til hende, og stedet viste sig  heldigvis at ligge tæt på Danmarksgades parkeringplads. Indgangen lå godt nok ud til en befærdet vej, men der var ikke noget at se udefra. Jeg ankom til stedet, og Cindy var heldigvis meget sød og imødekommende lige fra jeg var kommet ind ad døren. Hendes billeder passer meget godt med virkeligheden; hun har en dejligt trænet, spændstig krop, en rund strutnumse og et kønt ansigt. Brysterne er tydeligvist hjulpet lidt op i størrelse, men de føles stadig meget dejlige :-)

Uden at skrive en hel roman om selve akten, så var hun meget opstemt og indlevende, også selvom jeg ikke ligefrem er mandemodel. Jeg prøvede ikke alt på hendes menu, jeg vil ikke bruge alt for mange penge første gang, men det kommer jeg afgjort til at gøre senere. 

Tag godt imod hende drenge, hun får de varmeste anbefalinger herfra.

https://annoncelight.dk/showad/427008

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...