Den nervøse 48 Skrevet 29. April (edited) I fredags ville jeg gøre noget godt for mig selv. Det gamle korpus trængte til en ordentlig gang massage og ikke bare olieplaskeri. Jeg blev engang anbefalet Nana hvis jeg ikke var interesseret i andet end en god og hjælpende hånd, så da jeg så annoncen tog jeg kontakt for at høre om det var den Nana der tidligere havde været på Nørrebrogade. Det var den samme der var vendt tilbage, så jeg aftale en time med hånd som afslutning. Og hold nu fast hvor var det lige hvad jeg trængte til. Sød dame, god kemi med det samme og stenhård massage. Hun gik på ryggen på et tidspunkt. Alle muskler fik hårdhændet behandling, og min krop havde det ganske vidunderligt. Da tiden var ved at være gået blev jeg spurgt om det var okay med ryggen. Ja tak det var fantastisk. Og så forvirrede hun mig da hun spurgte hvad kunne du tænke dig idag ? Jamen vi havde da aftalt havde vi ikke ? Jo det havde vi og nævnte prisen. Alt var som aftalt. Et vidunderligt håndjob uden hastværk. Jeg behøver vist ikke lede efter et sted til næste gang. Der er genvalg. Gem mit nummer vi ses sagde hun, ja det kan jeg love dig. Ikke purung men velholdt og petit. https://annoncelight.dk/showad/422910 Redigeret 29. April af Den nervøse 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ktk 3 Skrevet 30. April Ja hun er skøn og man kan få det hele Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den nervøse 48 Skrevet 30. April ktk skrev, for 44 minutter siden: Ja hun er skøn og man kan få det hele Alt indebærer sex er jeg med på. Og blow kan jeg tænke mig. Jeg kunne f.eks godt have tænkt mig hun beholdt de nylonstrømper på som hun var iklædt da jeg ankom. Eller ihvertfald tage dem på til finalen. For det var en varm omgang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
badlands 0 Skrevet 1. Maj Hvor er det ca i byen gå ikke ud fra det er i hendes gamle lokaler. Er det butik? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ventil 35 Skrevet 1. Maj Nordbyen, tæt på realskolen, ja det er butik, men ikke en drop in Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotred 64 Skrevet 3. Maj https://annoncelight.dk/showad/422910 Jeg har været forbi Nana fantastisk møde, super god massage, hun kan sit kram og et skønt knald afterfølgende- Kommer jeg igen,,,,,, ja helt sikkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ventil 35 Skrevet 4. Maj Jeg mener hun er ret moden, måske 50+, men hun er en dejlig kvinde, har dog fået noget mere på sidebenene her i “2 omgang”, med det mener jeg hun har haft en lang periode hvor kun dem der kendte hendes “nye” nummer havde mulighed for kontakt I min verden er hun absolut et besøg værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dengamlejyde 50 Skrevet 4. Maj Er lidt nysgerrig på hvad hun tilbyder, kan godt lide modne thai kvinder dog synes jeg der er langt imellem modne thai med god service gerne i alle huller. Evt pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ktk 3 Skrevet 4. Maj Hun er super dejlig tror ikke hun tilbyder anal Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ktk 3 Skrevet 13. Maj Nogen der prøvet hende på det sidste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotred 64 Skrevet 14. Maj Jeps, hun er skøn og kan virkelig massere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fslik 15 Skrevet 15. Maj Jeg besøgte Nana for år tilbage. Jeg fik massage og tilbudt Hj Næste gang sagde Nana får du for ? Har dog ikke været der siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotred 64 Skrevet 15. Maj Ja, super massage og fræk FP (synes jeg) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prikken 182 Skrevet 19. Maj Nogen her skriver at hun er på det gamle sted ( hvor der står navnet på butikken på et skilt over vinduet). Men det passer forhåbentlig ikke? Gik tilfældigvis forbi forleden, og butikken ligner noget der er løgn, så det kan vel ikke være der? :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ventil 35 Skrevet 19. Maj @PrikkenDet er sat i stand indvendig, sådan nogenlunde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prikken 182 Skrevet 19. Maj Ventil skrev, for 1 minut siden: @PrikkenDet er sat i stand indvendig, sådan nogenlunde Ok, tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iron Man 4 Skrevet 27. Maj Har nu besøgt Nana. Kan kun give de tidligere opslag ret. Hun giver en rigtig dejlig massage og det er rent nydelse at være hos hende. FP er virkelig dejligt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
michael1608 12 Skrevet onsdag klokken 20:36 Er det nemt at parkerer der uden man skal betale for det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ehlers3 17 Skrevet torsdag klokken 08:31 michael1608 skrev, for 11 timer siden: Er det nemt at parkerer der uden man skal betale for det Meget nemt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg