Hop til indhold
Den nervøse

Nana Thaimassage Randers

Recommended Posts

I fredags ville jeg gøre noget godt for mig selv. Det gamle korpus trængte til en ordentlig gang massage og ikke bare olieplaskeri. 

Jeg blev engang anbefalet Nana hvis jeg ikke var interesseret i andet end en god og hjælpende hånd, så da jeg så annoncen tog jeg kontakt for at høre om det var den Nana der tidligere havde været på Nørrebrogade. Det var den samme der var vendt tilbage, så jeg aftale en time med hånd som afslutning. 

Og hold nu fast hvor var det lige hvad jeg trængte til. Sød dame, god kemi med det samme og stenhård massage. Hun gik på ryggen på et tidspunkt. Alle muskler fik hårdhændet behandling, og min krop havde det ganske vidunderligt. 

Da tiden var ved at være gået blev jeg spurgt om det var okay med ryggen. Ja tak det var fantastisk. Og så forvirrede hun mig da hun spurgte hvad kunne du tænke dig idag ? Jamen vi havde da aftalt havde vi ikke ? Jo det havde vi og nævnte prisen. Alt var som aftalt. Et vidunderligt håndjob uden hastværk.

Jeg behøver vist ikke lede efter et sted til næste gang. Der er genvalg. Gem mit nummer vi ses sagde hun, ja det kan jeg love dig.

Ikke purung men velholdt og petit. 

https://annoncelight.dk/showad/422910

Redigeret af Den nervøse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...