Hop til indhold

Recommended Posts

Det var egentlig meningen at jeg skulle have besøgt hende igen i dag, men jeg blev desværre forhindret. 
Christine D på pussy galores er en stjerne. 

jeg kunne skrive meget positivt om flere af pigerne på pussy men nu falder anmeldelsen lige på CD da jeg faktisk lovede hende et positivt skriv sidst jeg besøgte hende. 

Ikke fordi, hun bad om det, men fordi hun fortjener det. Jeg er altid nervøs når jeg skal møde en ny pige for første gang, og det mærkede Christine helt klart første gang jeg mødte hende. Hun er utrolig varm, kærlig og smilende og fik mig bare med det samme til at sænke paraderne. 

Jeg vil ikke skrive særlig meget mere end hvis du har haft Christine i kikkerten men endnu ikke er kommet afsted, så go for it! 

Du møder en fræk, sensuel, hjertevarm smilende pige helt uden “falsk” facade eller attitude. Jeg glæder mig til at besøge hende igen, forhåbentlig næste tirsdag. 

https://70210026.dk/christine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...