Servciesboy 659 Skrevet 26. August ktk skrev, den 30.6.2025 at 08:41: Søg på hendes nummer Hvor finder vi info om hende ? Hun lyder interessant Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai lover Randers 0 Skrevet 28. August Hej, Er der et kvalificeret bud på hendes alder. Mellem 40 og 50? Eller ældre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonstrømpen 16 Skrevet 28. August Altså nu har jeg lige brug for...jeg var hos "mutter" selv i sidste uge. Jeg fik en middelmådig massage og en masse snak. Hun er sød og rar samt dejlig at snakke med. Men vil man mere, så var det ikke hos hende...sagde hun. Hun har en ansat/kollega som er i Thailand i øjeblikket. Er det hende som I alle omtaler her på tråden? Det lød som om, at hun gjorde "det" "Mutter" selv skønner jeg til omkring de 40. Er jeg "bare" lidt for gammel og uden for hendes målskala? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herren47 26 Skrevet søndag klokken 10:06 Tror såmænd ikke du er for gammel, medmindre du er virkelig gammel. fik du ikke tilbudt håndjob? der plejer hun ikke at tænke så meget på alderen. Det kan alle få hos hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonstrømpen 16 Skrevet søndag klokken 17:17 Jow det gjorde jeg, men var også middelmådigt. Kunne holde mig i rimeligt lang tid...åbenbart FOR længe Det skulle vist bare overståes. Dog sagde hun flere gange, at "den" var dejlig :-/ og, at jeg skulle passe på med, at komme hos hende i fremtiden :-* Så alt håb er måske ikke ude. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg