Hop til indhold

Energi til GB?

Featured Replies

Skrevet

Hvordan klargør I andre jer, når I skal bruge flere timer sammen med smukke kvinder. Jeg tænker her ved Gangbangs, orgier eller lignende arrangementer. Altså hvor I skal yde mere end normalt.

Hvordan tanker I op med energi til at kunne flere gange og hurtigere være klar igen? 

Her tænker jeg på mad, drikkelse og måske kemi. 

Personligt forsøger jeg at have spist et godt måltid tre timer før, måske en lille pille og noget sukkerholdigt drikke. 

Men hvordan gør I andre? 

Hvad skal man være opmærksom på og hvilke gode råd har I?

Redigeret af ½angel

Skrevet

Jeg vil anbefale en flaske vand i rygsækken, samt et par pakker druesukkertabletter, der er gode at have ved hånden, hvis man går sukkerkold.

Skrevet

Jeg har været til et GB en enkelt gang, jeg sørgede for at spise et godt måltid lidt tid før og så benyttede jeg mig ellers bare af der var indlagt pause med snacks / kaffe / sodavand. Det var fint for mig.

Skrevet

Jeg plejer at drikke godt med vand og en pose hvidt pulver, da mine sessioner som jeg kalder det som regel varer fra 6 til 20 timer. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.