Kong Christian 20 Skrevet tirsdag klokken 10:00 Hej alle sammen. I må gerne korrigere mig, hvis dette ikke er det rette forum at lave et opslag i. Jeg har længe haft lyst til et setup, hvor jeg er tilskuer til en anden mands/kvindes besøg hos en GP. Er der andre, der har erfaring med det? Eller er der nogen, som allerede kunne være klar i denne uge? Kunne godt tænke mig at lege med mig selv, imens jeg kigger. Jeg er en dansk fyr på 38 år, alm. krop og udseende. God dag derude! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YNWA 94 Skrevet tirsdag klokken 10:36 Et fint og relevant spørsmål. min anbefaling vil være at besøge en swingerklub. Der er ofte par der dyrker sex med åben dør, og ofte må man komme helt tæt. VIGTIGT aldrig røre eller forsøge at deltage hvis du ikke bliver inviteret. Kodeordet er pli og god opførsel og ikke være påtrængende. Så kan der være en god mulighed for at blive inviteret med i legen. Jeg har selv oplevet det flere gange at blive inviteret ind i legen. Det kan virkelig være en lækker og fræk oplevelse, så prøv det. hvis du ikke er medlem af en swingerklub køber du en gæstebillet til dagen.? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexo 94 Skrevet tirsdag klokken 11:55 som YNWA skriver er swinger klub et godt bud, men hvis det skal være med en GP privat, så tænker jeg du må betale noget af fornøjelsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naeem Harami 83 Skrevet tirsdag klokken 12:23 Som Sexo skriver herinde så er det en god idé hvis du vil betale noget af gildet. Det har andre gjort og de har vist ikke haft problemer med at finde nogen som er interesseret. Tror ikke det behøver være noget stort beløb, men noget som tilfredsstiller gp'eren. Jeg har en kvinde som jeg knalder i ny og næ, og hun vil da nok ikke have noget imod en tilskuer hvis du betalte noget for det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThaiErdetbedste 122 Skrevet tirsdag klokken 12:47 Jeg vil også gerne se med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1274 Skrevet tirsdag klokken 13:15 Det er ofte muligt at komme med som tilskuer til diverse GB. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg