Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle, 

Jeg har set at flere og flere af de søde thai-piger der tilbyder anal, men hvem er den bedste ? 

Jeg har selv prøvet Lisa I Ballerup og hun kan bestemt anbefales, men er hun den bedste eller er der en af de andre der kan anbefales ? 

Jeg ved at smag er forskelligt, men hun må gerne være ung, tynd, stram også med indlevelse så ikke bare leger "sø stjerne" 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars40 skrev, for 48 minutter siden:

Dog med forbehold - hvis den er for stor - primært omkreds(tyk) så no go

Hvordan er hendes indlevelse? Er det lyd på eller ligger hun bare stille og kigger væk ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ledelsen skrev, for 6 timer siden:

Tager Jenny den også i numsen?

Ja

Stedet huser vist også reya

Også numseklar.

Obs

Dog mener flere at reya er refabrikeret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Exile-63 skrev, for 23 minutter siden:

Mener ikke Reya er samme sted som Jenny, men hun er ombygget.. :)

Reya er tæt på Høje Taastrup station, mens Jenny er på Taastrup Hovedgade. Butikken på Hovedgaden er for øvrigt lukket pt, sikkert pga ferie. Jeg kørte forbi igår og så den håndskrevne seddel på døren hvor der stod  "Lukket" men nåede ikke at se hvornår de åbner igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bread Pitt skrev, for 1 time siden:

Ja

Stedet huser vist også reya

Også numseklar.

Obs

Dog mener flere at reya er refabrikeret

Reya er med statsgaranti ikke født som kvinde. Det kan der ikke være 2 meninger om. 
Men der er ikke noget vedhæng og hun tager den fint bagi…. Jeg ville bare ønske at jeg lige havde fået den info INDEN, og at jeg måske også lige havde brugt det øverste hoved mere end det nederste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kubrick skrev, for 15 minutter siden:

Reya er med statsgaranti ikke født som kvinde. Det kan der ikke være 2 meninger om. 
Men der er ikke noget vedhæng og hun tager den fint bagi…. Jeg ville bare ønske at jeg lige havde fået den info INDEN, og at jeg måske også lige havde brugt det øverste hoved mere end det nederste.

Jeg læser dit indlæg på den måde, at havde du vidst at Reya var født som mand, havde du ikke besøgt hende. Er det korrekt forstået?

Men havde du rent faktisk et dårligt besøg hos Reya, altså hvor ting gik galt eller var utilfredsstillende undervejs, eller er det mere her bagefter, at du ville ønske, at du ikke havde været sammen med en biologisk født mand?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for de muligheder og Jenny lyder fræk, men nu når hun ikke er der har i så nogle andre ?

Jeg har ikke lyst til at besøge Reya der blev født som mand. Jeg er med på hver sine lyster, men det er ikke lige min kop the 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...