Hop til indhold

⚠️ Stine Silkeborg er fake

Featured Replies

Skrevet

Træls. Og ja, du burde nok være vendt om. Var hun decideret usexet? Var sexen i det mindste god?

Skrevet
6isg8 skrev, for 35 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/425968

Billede og tekst viser en slank dansk kvinde. Kommunikation er hurtig og på dansk, men du mødes af en helt anden ikke dansk kvinde. Burde være vendt om i døren.

Jae, teksten er dansk, men mange benytter oversættelse, billederne viser ikke hun er dansk og der står egentlig heller ikke i teksten at hun er dansk.

men er billederne ikke af hende?

Skrevet
  • Author

Det er rigtigt at annoncen ikke påstår hun er dansk, men jeg fik indtryk af en frisk dansk pige som på billeder var slank.

Jeg skrev med hende, helt frem til døren (troede jeg) men i virkeligheden var det en buttet træt latino der åbnede, og hun havde helt sikkert ingen  anelse om hvad der var aftalt.

Så undskyld jeg ikke bare smuttede igen.

Hvis vi (alle os der oplever tilsvarende) bare går, så kan det være det bliver mindre populært at scamme.

Skrevet

Samme oplevelse, i annoncen stå: "Ægte bryster" de er det ikke, ar er der stadigvæk og man må ikke rør dem. 

Skrevet

Jeg var hos "Karina" i Aarhus i dag og nøjagtig samme oplevelse. Annoncen er perfekt dansk, sms går lynhurtigt, helt til man står ved døren. Ups så bliver der talt gebrokkent engelsk, østeuropæisk accent, billederne passer og netop hun fattede ikke en skid af hvad der var aftalt. Jeg spurgte om hun var klar over hvad vi skulle lege, hun svare Yes, Jeg viste hende de håndjern jeg måtte bruge i forhold til aftalen og hun no, no, no og så sagde jeg bye, bye, bye. Ønskede hende en dejlig dag og så kunne hun hils det røvhul der sagde og skrev noget som hun var til og som andre kørte langt for nok var noget de skulle passe på med, men hun skulle have en dejlig dag farvel.

I forhold til det med translate, så er det ikke tilfældet google translate laver masser af fejl fra andre sprog til dansk. Google er langt bedre fra dansk eller Lettisk til de store hovedsprog ikke omvendt. Jeg har stor respekt for pigerne i den her branche og slet ikke for idioter som den person der helt sikkert er bagmand/kvinde der i den grad udsætter kvinden for kunders vrede. Stadig det bedste råd vend om og gå

Skrevet
FrækMøstjylland skrev, Lige nu:

Jeg var hos "Karina" i Aarhus i dag og nøjagtig samme oplevelse. Annoncen er perfekt dansk, sms går lynhurtigt, helt til man står ved døren. Ups så bliver der talt gebrokkent engelsk, østeuropæisk accent, billederne passer og netop hun fattede ikke en skid af hvad der var aftalt. Jeg spurgte om hun var klar over hvad vi skulle lege, hun svare Yes, Jeg viste hende de håndjern jeg måtte bruge i forhold til aftalen og hun no, no, no og så sagde jeg bye, bye, bye. Ønskede hende en dejlig dag og så kunne hun hils det røvhul der sagde og skrev noget som hun var til og som andre kørte langt for nok var noget de skulle passe på med, men hun skulle have en dejlig dag farvel.

I forhold til det med translate, så er det ikke tilfældet google translate laver masser af fejl fra andre sprog til dansk. Google er langt bedre fra dansk eller Lettisk til de store hovedsprog ikke omvendt. Jeg har stor respekt for pigerne i den her branche og slet ikke for idioter som den person der helt sikkert er bagmand/kvinde der i den grad udsætter kvinden for kunders vrede. Stadig det bedste råd vend om og gå

Ups lige et link

https://annoncelight.dk/showad/427192

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.