Gangnam 258 Skrevet mandag klokken 20:59 Har godt nok aldrig set det denne vej rundt i vores lille univers. FTM/TRANS: Knep min frække, våde transfisse i morgen! - Annoncelight Kan ikke helt finde ud af om jeg syntes det er spændende eller ej...... Er der nogen der ved om det er ægte eller photoshop? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
danskfyr 97 Skrevet mandag klokken 21:35 Det er jo en transmand/transdreng, dvs. en kvinde født i den forkerte krop og i transformation til at blive mand. Det er derfor at brysterne er blevet fjernet. Så tænker at du skal tage stilling til om den sammensætning kan friste dig, fordi fissen skal jo nok være lækker nok ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussy Juice Eater 114 Skrevet mandag klokken 22:10 Jeg tror at det er lige omvendt, altså at det er en fyr som har fået bortopereret pikken og lavet en kunstig skede. Om man tænder på det eller ej må være en smagssag. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtøre 356 Skrevet tirsdag klokken 06:43 Pussy Juice Eater skrev, for 8 timer siden: Jeg tror at det er lige omvendt, altså at det er en fyr som har fået bortopereret pikken og lavet en kunstig skede. Om man tænder på det eller ej må være en smagssag. Du har ikke forstået. Det er en pige som vil være en mand. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1091 Skrevet tirsdag klokken 07:08 Fedtøre skrev, for 24 minutter siden: Du har ikke forstået. Det er en pige som vil være en mand. ja man kan tydeligt se at brysterne er blevet cuttet væk.... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg