Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Aalborg

Hej alle.

Ten skulle være holdt hos Binkaew Wellness på Vardevej 3 I Vejle.

Er der nogen som ved hvor hun arbejder henne nu ?

Hej.

Det vil jeg også gerne vide. Jeg har så sent som i dag ved aftenstid booket en tid hos hende til på lørdag, og da jeg bookede, bekræftede "pigen", som jeg talte med, at det var OK med Ten.

Skynd jer og hjælp mig med et evt. nyt sted - eller send gerne en PM......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når I nu snakker om Ten, er det den famøse Ten som var i Aarhus for år tilbage?

Evt. svar i privatbesked.

Jo det er ten fra århus.

Men hved ikke hvad der sker for hende, bossen siger at hun ikke er mødt på arbejde de sidste 5 dage og uden at give besked.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der går desværre et rygte blandt pigerne i vejle.

Hvis rygtet er sandt, så er hun vist alvorlig syg med smitsom leverbetændelse.

Men jeg har ikke kunnet få det bektæftet ved mutter selv.

Håber ikke det er rigtigt, for hun er sgu er pragtfuld tøs.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder mærkeligt. Er hun narkoman?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Du bringer sikkert rygtet til torvs, for at hjælpe andre med oplysninger.

Men, det er altså ikke gennemtænkt, offentligt, at sprede den type rygter. Rygter er jo ikke sandheden, blot - ja altså rygter.

Til gengæld kan vedholdne og gentagne rygter totalt ødelægge et menneskes liv.

Når en løgn ( rygte) gentages ofte nok, antager den karakter af sandhed.

Godt nok understreger du, at du ikke har fået verificeret rygtet, men sådan et forbehold har det med at drukne i sensationslystne menneskers bevisthed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan udmærket godt forstå hvad du mener.

Normalt ville jeg helleraldrig drømme om at vidregive sådan et rygte.

Men

Problemet er at rygtet har floreret blandt pigerne i et stykke tid, og en af pigerne der er fremme med rygtet er faktisk en af tens gode veninder.

Grunden til at jwg går ud med dette er at jeg faktisk mødte ten og veninden på kolding sygehus i går. Her havde ten en dropnål siddende i hånden og så meget træt ud.

Derfor råber jeg vagt i gevær. Så må du tage det som du vil. Men smitsom leverbetændelse er en meget smitsom sygdom og hvis ten er smittet er der desværre stor risiko for at vi også er det hvis vi har modtaget oralsex uden gummi.

Ja det smitter hvis du evt har en lisse rift og der kommer spyt i såret.

Jeg har selvt bestilt tid til en test ved lægen i dag.

Men jeg håber af hele mit hjerte at ten IKKE er alvorlig syg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden

En skam hun er stoppet TEN var god massage og god sex, er der en der ved hvilke pige der så er hos Binkaew i vejle ??? :???:

M.V.H Knaldehunden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er ihvertfald stoppet. De skriver selv det er pga ny kæreste. Men hvem ved måske du har ret

Du siger at de skriver hun er stoppet pga. ny kæreste ... er det i mail eller sms direkte til dig at de har skrevet det? Grunden til at jeg spørger er egentlig bare at da jeg gik ind på den hjemmeside som der er linket til længere oppe, der fik jeg bare en skabelon til en WordPress hjemmeside hvor jeg ikke kunne læse mig til noget som helst ... men mener da at huske at have været inde på en reel hjemmeside tidligere hvor der bl.a. var oplysninger om at de var flyttet til en anden adresse ... sgu da lidt pudsigt at hjemmesiden er nede/væk samtidigt med at der har været alt det postyr med Ten ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ah ... Det virkede også lidt underligt med en død side ... men klart de ikke vil skrive hvis der er hold i rygterne ...

Nu ved jeg så ikke om det er en af de faste brugere herinde der står bag denne side, men rygtet om Tens mulige sygdom og smittefare har da bredt sig hertil ...
http://www.thaioaser.net/index.php/denmark/34-wellness-ostjylland/404-populaere-ten-hos-binkaew-i-vejle

Men hvis der er hold i rygterne så kan der jo være andre piger som er i risikozonen ... HVIS Ten har fået leverbetændelse så har hun jo fået den et sted fra og alt efter hvad type det er så er der jo stor sandsynlighed for at hun er blevet smittet af en kunde - en kunde som så også kan smitte andre piger ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Organizer

Vi har pointeret det før!

Eroguide er ikke Rygters Bureau!

Gisninger og historier omkring sygdomme og kærester, der hører til privatlivets fred, kan I udveksle via PM eller mail.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ah ... Det virkede også lidt underligt med en død side ... men klart de ikke vil skrive hvis der er hold i rygterne ...

Nu ved jeg så ikke om det er en af de faste brugere herinde der står bag denne side, men rygtet om Tens mulige sygdom og smittefare har da bredt sig hertil ...

http://www.thaioaser.net/index.php/denmark/34-wellness-ostjylland/404-populaere-ten-hos-binkaew-i-vejle

Men hvis der er hold i rygterne så kan der jo være andre piger som er i risikozonen ... HVIS Ten har fået leverbetændelse så har hun jo fået den et sted fra og alt efter hvad type det er så er der jo stor sandsynlighed for at hun er blevet smittet af en kunde - en kunde som så også kan smitte andre piger ...

Teksten på Thaioaser stod der inden denne tråd startede, så det er næppe her det kommer fra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Teksten på Thaioaser stod der inden denne tråd startede, så det er næppe her det kommer fra.

Ser først indlægget nu. Jeg har fået "tærsk" af Tens arbejdsgiver, eller hvad han nu skal kaldes. han benægtede at nogen var blevet smittet hos ham. Og han smed diverse love i hovedet på mig. 

Jeg ændrede lidt, meget meget lidt i teksten, og har ikke hørt fra fyren siden.

En af mine kæpheste, er som I måske har bemærket, "den globale landsby". 

Bare et eksempel: Sydafrika er et af de lande med mest udbredelse af HIV og Aids, og hvad der ellers finde der nede. Sydafrika har flere hundrede thaiprostituerede, de er meget populære hos de lokale mænd.

Pigerne tager ofte hjem med guldet, når de da ikke er indblandet i ulovlig "eller ude af takt med lovens hensigt" når det gælder nedskydning af næsehorn. Når de kommer hjem, og har investeret deres fortjeneste og skal videre, og his der i landsbyen e en forbindelse til, åh ja, lille Danmark, så har vi den igen, "den lille globale landsby" kaldet vores verden.

Samme med Lady Boys i Phuket, og til dels i resten af turistområderne. Jeg har skrevet om lokale lægers bekymringer for HIV smittede Lady Boys, helt ned til omkring de 18 år.

Vups. Pludselig en vakker dag er de i Hjørring, Haderslev, eller Hovedstaden. Hu hej hvor det går.

Ovenstående emner kan du finde på thaioaser.net hvis du evt mangler lidt kontakt med den virkelige verden: "Den globale landsby" og dens konsekvenser.

Uden sammenligning overhovedet, ser vi lidt det samme med den forfærdelige Ebola udbredelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden

Ser først indlægget nu. Jeg har fået "tærsk" af Tens arbejdsgiver, eller hvad han nu skal kaldes. han benægtede at nogen var blevet smittet hos ham. Og han smed diverse love i hovedet på mig. 

Jeg ændrede lidt, meget meget lidt i teksten, og har ikke hørt fra fyren siden.

En af mine kæpheste, er som I måske har bemærket, "den globale landsby". 

Bare et eksempel: Sydafrika er et af de lande med mest udbredelse af HIV og Aids, og hvad der ellers finde der nede. Sydafrika har flere hundrede thaiprostituerede, de er meget populære hos de lokale mænd.

Pigerne tager ofte hjem med guldet, når de da ikke er indblandet i ulovlig "eller ude af takt med lovens hensigt" når det gælder nedskydning af næsehorn. Når de kommer hjem, og har investeret deres fortjeneste og skal videre, og his der i landsbyen e en forbindelse til, åh ja, lille Danmark, så har vi den igen, "den lille globale landsby" kaldet vores verden.

Samme med Lady Boys i Phuket, og til dels i resten af turistområderne. Jeg har skrevet om lokale lægers bekymringer for HIV smittede Lady Boys, helt ned til omkring de 18 år.

Vups. Pludselig en vakker dag er de i Hjørring, Haderslev, eller Hovedstaden. Hu hej hvor det går.

Ovenstående emner kan du finde på thaioaser.net hvis du evt mangler lidt kontakt med den virkelige verden: "Den globale landsby" og dens konsekvenser.

Uden sammenligning overhovedet, ser vi lidt det samme med den forfærdelige Ebola udbredelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...