neets 5 Skrevet søndag klokken 19:05 Jeg er ikke den mest erfarne med at besøge steder/piger. Så jeg har primært været hos piger der holder til i lejligheder - hvilket i sig selv er lidt grænseoverskridende for mig Nu har jeg kigget på en, der holder til i et industriområde. Og staks tænker jeg fordele og ulemper ved besøg her. Hvis man kommer ml 8-16 tænker jeg at folk i naboejendommene ved hvad der foregår på adressen. På den anden, hvis man kommer om aftenen, er der så øde og mere usikkert? Kan huske jeg vist engang har læst advarsel om et sted i Rødovre, mens andre har skrevet om 'kendte adresse' i Ballerup og Herlev, som umiddelbart virker ' sikre' Er jeg overforsigtigt og derfor potentielt går glib af en oplevelse? Sidder I også og tjekker streetview og maps, når I besøger et nyt sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigstok 460 Skrevet søndag klokken 19:34 Hvis ellers pigen/stedet ellers har gode anmeldelser tror jeg ikke du skal være bekymret. Du har ret i at man nogle gange kommer alle mulige steder hen i denne branche. Jeg ser det efterhånden som en del af oplevelsen. Jeg tjekker også både Google Maps og Streetview inden et besøg, mest for at finde parkering og kortlægge turen forinden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
johndavidjohn2017 45 Skrevet søndag klokken 20:54 Tror mest problemet er oppe i vores hoveder, med mindre det er et sted med Thai skilt og man står længe og flagre på gaden før de lukker op. Jeg har ingen problemer og kigger mig aldrig over skulderen når jeg går ind et sted. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigstok 460 Skrevet søndag klokken 21:10 johndavidjohn2017 skrev, for 7 minutter siden: med mindre det er et sted med Thai skilt og man står længe og flagre på gaden før de lukker op Hahaha, ja den kender jeg desværre kun alt for godt. Så står man der et par hundrede meter fra klinikken et par minutter før man har bestilt tid og kigger efter at der ikke er alt for mange på gaden. Det ser helt perfekt ud. SMS afsted til stedet "I can come to the door whenever you are ready for me". Omgående svar tilbage: "yes bby com now " Tre skridt fra døren sender man sin sidste SMS afsted "i am there now". Og så venter man. Og venter. Og venter. Og lige pludselig er en stille sidegade i Horsens eller Vejle først på aftenen pludselig mere befolket end Rådhuspladsen efter en VM sejr og det er lige pludselig meget svært at være inkognito foran Happy Hands Thai Pleasure Temple And Wellness Come on thaipiger. Jeg elsker jer men lige på det her punkt må i sgu gerne stramme op 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Raphael 86 Skrevet søndag klokken 21:29 neets skrev, for 2 timer siden: Er jeg overforsigtigt og derfor potentielt går glib af en oplevelse? Sidder I også og tjekker streetview og maps, når I besøger et nyt sted? Jeg vil sige, at det også fyldte for mig i starten. Jeg er dog nået frem til, at selv hvis fremmede ved hvad der foregår, så har det ingen betydning for mig. De vil næppe sige noget til dig, og de har glemt dit ansigt indenfor en time. Måske husker de, at du kørte i en grøn bil, men der er 1.000 andre grønne biler udover din, og selv i det tilfælde kan de ikke bruge den information til noget. Smut du bare ud i industrien og find en sød pige. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4746 Skrevet søndag klokken 21:56 neets skrev, for 2 timer siden: Er jeg overforsigtigt og derfor potentielt går glib af en oplevelse? Det er aldrig en dårlig idé at være opmærksom og lytte til sin mavefornemmelse. Det er heller ikke en dårlig idé at planlægge omkring transport og parkeringsmuligheder på forhånd, og der er Street View jo meget praktisk. Jeg er enig med de andre i, at det ikke er et minus i sig selv, hvis stedet, du skal besøge ligger i et industriområde. Det kan da sagtens være, at nogen i nabolaget har luret, hvad der foregår, men den risiko har du jo også, hvis du besøger en pige i en lejlighed. Det er i dag ret vanskeligt for Gperne i det hele taget at finde steder at være. Jeg finder lidt (måske indbildsk) sikkerhed i, at der er så vanvittigt mange penge i sexindustrien. Det vil derfor være torskedumt at rulle kunderne, for alarmeres der om det, så holder alle (eller i hvert fald mange) kunder sig jo væk fremover. Nej, er man bagmand, så hellere sørge for, at alle er tilfredse, så indtjeningen fortsat kan komme rullende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg