Hop til indhold
udinaturen

Angelica - Fræk GFE.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/414115

Jeg besøgte idag Angelica. Denne anmeldelse gør jeg kort. Hun er absolut fræk, og meget lækker. Der sker bare nogle ting op til, at vi skal i gang - og hun lister nærmest en masse ting op for mig, som er “no go” for hende. Jeg har den dybeste respekt for pigerne i denne branche, og vil aldrig overskride disse grænserne. Men, hun opsatte grænser, inden vi overhovedet var kommet i gang og sagde ting, som jeg aldrig ville gøre alligevel. Det var lidt et turn off, men, har en fornemmelse af, at det skyldes dårlige oplevelse fra hendes side med mænd som ikke kan finde ud af opføre sig ordentligt.

Men da vi så kom i gang, kunne jeg også mærke, at hun blev liderlig, opstemt og frækt i sit blik. Hun kysser dejligt, hendes blowjob er fantastisk og vi havde også rigtig god sex med alle tænkelige stillinger. Hvilket er et kæmpe turn on. Hun er desuden hamrende lækker og matcher sine billeder 1:1 - det du ser, er hvad du får. 

Jeg havde dog bestilt en 1 time, men, stod på gaden efter 40 minutter… Som sagt, en fræk oplevelse, men, der manglede virkelig et par enkelte ting, før oplevelsen var fuldendt.

Kommer jeg igen? Måske. Bare 30 minutter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
webstar skrev, for 10 timer siden:

mange tak for din anmeldelse :D

hvis du vil uddybe, hvad syndes du at der manglede før oplevelsen var fuldendt:)

Som jeg skrev i overstående… Hun var meget konfronterende overfor mig i starten, og jeg at jeg stod på gaden 20 minutter før aftalen var slut.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
HamPåEventyr skrev, for 10 timer siden:

Jeg har også været ved Angelica.

Jeg kommer ikke igen.

Hun er SUPER lækker!

Men hendes attitude var meget kold. Jeg kan ikke engang huske hendes kys, så det var ikke imponerende.

Ja, enig. Hun virker meget kold og fjern i starten, men, jeg synes hun begyndt at tø lidt op, jo længere vi kom ind i tingene. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er 1:1 som billeder - ja og Nej. Hendes balder er ikke som på billederne, hvor man ser en 100% strutrøv uden streger under balderne. Virkeligheden er mere "normal"/ blødere. Men stadig meget smuk. Superfransk var total spil af penge for mig. Jeg kom nyvasket og tog endnu en bad ved hende inden vi gik i gang. Der blev spyttet og rykket mere end der blev suttet og der var ikke andet end hovedet der lige røg ind. Så det var ikke specielt fedt. Knalderiet var maksimalt nogenlunde. Så selv uden at betale ekstra for superfransk vil jeg ikke besøge hende igen.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...