Gudinden med kæmpe patter 129 Skrevet 27. April (edited) En mand ringer og vil booke mig. Han spørger om det er mig på billederne. Ja selvfølgelig er det mig på billederne. Lidt snak frem og tilbage og jeg tænker: hvem er det han tror jeg er Jeg spørger ham, hvis annonce er det du kigger på? Det viser sig at være en lille petit kvinde. Ja det er sgu ikke mig. Siger jeg er en stor kvinde og hvis han søger Natalie på AL kan han se hvordan jeg ser ud. Mens jeg er i røret søger han mig på AL og siger: hold da op, du kommer til at sluge mig Jeg smågriner og siger at det er godt jeg ikke er veganer. Det griner vi lidt af og ønsker hinanden en god dag. Lidt efter ringer næste og vil booke mig og igen må konstatere at jeg er ikke hende han har kig på.... Så kommer jeg til at tænke på når mænd skriver: det er ikke hende på annoncen... øh skrev eller ringede du til den rigtige God søndag Redigeret 27. April af Gudinden med kæmpe patter 3 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 454 Skrevet 27. April Gudinden med kæmpe patter skrev, 1 time siden: Lidt efter ringer næste og vil booke mig og igen må konstatere at jeg er ikke hende han har kig på.... Det forstår jeg ikke helt. Hvis han sidder og kigger på en anden annonce, hvor får han så dit nummer fra?. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gudinden med kæmpe patter 129 Skrevet 27. April Jeg sidder nede i Vojens dream idag. Nummeret dertil er den de har ringet på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1620 Skrevet 27. April Hmmm jeg forstår ikke helt. Men hvis det er noget der sler ofte må man overveje om kommunikationen i annoncen er helt god. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gudinden med kæmpe patter 129 Skrevet 27. April Nej det er når mænd ikke læser vagtplanen på stedet og tror den pige de vil have fat i er den der ringer til. Men det er stedet og den pige der er der den dag de ringer til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1275 Skrevet 27. April Det er ikke så nemt at gennemskue på AL om nummeret er pigens eller en klinik. Og det bliver kun yderligere kompliceret af at det ikke er nok at din annonce er tydelig omkring at det er en klinik, men alle de andre annoncer der angiver samme nummer skal være lige så tydelige for at undgå forvekslinger. Synes faktisk ikke rigtig man kan klandre kunderne noget. Nærmere noget AL burde gøres opmærksomme på og forbedre. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg