Danske Natasja 329 Skrevet 27. April Kom og knep os i alle vores huller Fra 10.30 12.30 tirsdag 29 april Begrænsninger på antal deltagere Det er igen Miss Dirty babe - vi laver ikke pige-pige oral sex uden kondom Vaginalt og anal med kondom. OBS!! Der skal skiftes kondom når der bliver skiftet i mellem Miss Dirty og jeg. Der vil være kondomer, vand og lidt slik til deltagerne Info om Mig (Natasjaxxx): Petit dansk/Mørk i huden 28 år Trimmet, ikke helt glat fisse 3 piercinger i fissen Faste små bryster Fersken røv Jeg kan godt lide: Lækker fræk sex Blide smæk i numsen Gode våde blowjobs deepthroat 2 pikke i fissen Analsex Info om Miss Dirty babe: Store silikone bryster Meget stram fisse og røv Slut 40’erne Alm krop Glat fisse Miss Dirty kan godt lide: Mundknep/gagging med respekt for hendes grænser Anal Sandwich - ikke 2 i 1 Sperm i ansigt og mund samt udover bryster Blide klask i røven Pris: 1 time for 1.300kr 2 timer for 1.800kr 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swingod 6 Skrevet 27. April Hvor mange deltagere er det begrænset til? Det ser godt nok indbydende ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter1042 140 Skrevet 27. April Jeg har prøvet kun prøvet @Danske Natasja 's arrangementer, hvor hun var eneste kvinde -- men det var været godt og kan anbefales. Jeg har desværre ikke mulighed for at være med denne gang Måske lidt brugbar info til nysgerrige, fra tidligere tilsvarende event: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Natasja 329 Skrevet 28. April Swingod skrev, den 27.4.2025 at 15:16: Hvor mange deltagere er det begrænset til? Det ser godt nok indbydende ud 13-14 stykker Tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dingdongdonkeykong 9 Skrevet 29. April Hvor mange er tilmeldt i dag ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BMWm3 3 Skrevet 29. April Hej, kan man stadig nå at tilmelde sig? Kan ikke se noget kontaktoplysninger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg