Mettemåsen 17 Skrevet 7. Juni vilgernedomineresnu skrev, for 7 timer siden: @Mettemåsen Online dominans tilbydes det ? Det er hvor du viser noget, af dig selv og siger hvad jeg skal gøre! Sexting hvor der skrives frækt samme og vi gør det 2 til 3 gange ugentligt håber det kan lade sig gøre? Denne besked skulle jo nok have været i din inboks men kan, at der ikke er sket noget i den tråd siden maj. Tjah så ville være sikker på, at du læste den eller andre damer gjorde, som måske tilbyder noget i den retning. Tak for din besked det skal jeg lige overveje mht hvad jeg evt vil være klar på, at vise.. Den måde, som jeg har arbejdet en del med er, at jeg lejer nogle steder, af nogle flinke personer hvor vi har faste aftaler om betaling. Der skriver jeg allerede fast med en, af dem et par gange om måneden med hvad må gå indenfor sexting. Vil du ikke sende mig en besked i min in boks med hvad du ønsker. Hvor du skal være meget præcis? Så er jeg ret sikker på, at vi kan finde ud, af den del. Men har en del beskeder, som jeg ikke har svaret på endnu. Så jeg læser nok din besked idag men svarer først når jeg lige har tid. De beskeder, som jeg har fået i forvejen dem vil jeg lige svare på først. Så vil jeg se frem til en spændende besked fra dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mettemåsen 17 Skrevet 7. Juni Miker179 skrev, for 1 time siden: Tror hun er blevet noget overvældet over reaktionerne - både i denne tråd og i sin indbakke... God aften Miker179 jeg er meget meget overrasket over, at få så konstruktive svar herinde. Samt antallet, af dem og de næsten alle sammen venlige beskeder i min inboks. Jeg får lige sat min foran computeren og satser på, at svare jer alle sammen imorgen kram herfra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miker179 276 Skrevet 8. Juni Mettemåsen skrev, for 11 timer siden: God aften Miker179 jeg er meget meget overrasket over, at få så konstruktive svar herinde. Samt antallet, af dem og de næsten alle sammen venlige beskeder i min inboks. Jeg får lige sat min foran computeren og satser på, at svare jer alle sammen imorgen kram herfra Når man spørger pænt og oprigtigt, så får man sædvanligvis også pæne og oprigtige svar tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg