BuckSwope 8 Skrevet 25. April https://annoncelight.dk/showad/394414 Jeg besøgte Emmy i Struer for nyligt, og det var et glimrende besøg. Hun er sød og meget snaksalig. Det var nemt at lave en aftale og hun holder det hun lover. Massagen var ikke hendes bedste side men det var ok. Det blev i den grad opvejet af resten af sessionen. Det er ikke Fonfon, hun låner hendes annonce mens hun er på ferie. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Western 62 Skrevet 25. April Jeg skrev til hende for at høre til priser. Starter altid beskeden med et hej og en kort præcis instruktion af mig og slutter beskeden pænt af. Hendes svar kopieret direkte ind: "Make sure that you will really come ok" Jeg svarer at jeg selvfølgelig dukker op hvis jeg laver en aftale. Derefter radiotavshed. Men så tjente hun ikk de penge jo... / Western Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BuckSwope 8 Skrevet 25. April Western skrev, for 7 timer siden: Jeg skrev til hende for at høre til priser. Starter altid beskeden med et hej og en kort præcis instruktion af mig og slutter beskeden pænt af. Hendes svar kopieret direkte ind: "Make sure that you will really come ok" Jeg svarer at jeg selvfølgelig dukker op hvis jeg laver en aftale. Derefter radiotavshed. Men så tjente hun ikk de penge jo... / Western Hun havde været en del genereret af afbud så indledningsvis ville hun også været sikker på jeg kom, og bekræfte min booking den følgende dag fra morgenen af men så var der heller ikke noget. Jeg var måske bare heldigere :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trol 70 Skrevet 26. April BuckSwope skrev, den 25.4.2025 at 10:23: https://annoncelight.dk/showad/394414 Jeg besøgte Emmy i Struer for nyligt, og det var et glimrende besøg. Hun er sød og meget snaksalig. Det var nemt at lave en aftale og hun holder det hun lover. Massagen var ikke hendes bedste side men det var ok. Det blev i den grad opvejet af resten af sessionen. Det er ikke Fonfon, hun låner hendes annonce mens hun er på ferie. Er det retvisende billeder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BuckSwope 8 Skrevet 26. April Trol skrev, for 10 timer siden: Er det retvisende billeder? Ja det er billeder af Emmy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 79 Skrevet 1. Maj BuckSwope skrev, den 26.4.2025 at 22:47: Ja det er billeder af Emmy Hun skriver at hun har store bryster. Hvad er din vurdering ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BuckSwope 8 Skrevet 2. Maj Swappie skrev, den 1.5.2025 at 14:19: Hun skriver at hun har store bryster. Hvad er din vurdering ? De er ret store i forhold til hendes højde vil jeg sige, et par gode håndfulde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 79 Skrevet 15. August Nogle andre der har besøgt Emmy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg