Krebsen75 0 Skrevet 24. April (edited) https://annoncelight.dk/showad/412412 har besøgt Carla et par gange nu. hun er er fantastisk. Det er 100% pigen på billederne hun tog sig tid til at snakke med mig først, beroligede mig ikke noget med at stresse. Hun snakker rigtigt godt engelsk. stedet var diskret og rent vi snakkede om hvad jeg havde af forventninger og hvad jeg kunne tænke mig. hendes behandling er vildt dejlig. Og man får lov til at røre hende over alt. Også kysse og slikke hendes bryster og mis. Hun har en super fræk røv og mis kommer helt sikkert igen https://annoncelight.dk/showad/412412 Redigeret 24. April af Krebsen75 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sundbis 2 Skrevet 24. April Hvordan var stedet? Diskret? 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Enjoy the life 0 Skrevet 18. Juli Carla er 100 % nærværende fra start til slut. Man føler sig yderst velkommen med smil fra døren åbnes. Hun forstår at "tænde" en Hun fortjener ***** ud af 5 ***** Besøg hende - det er en nydelse af dimensioner. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 987 Skrevet 19. Juli Jeg har anmeldt denne post. Jeg tvivler på at de to positive anmeldelser er kunder, men måske bagmænd. Jeg var på adressen og mødte en frustreret pige der bestemt ikke selv havde sagt ja til jobbet. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1140 Skrevet 19. Juli John41 skrev, for 2 timer siden: Jeg har anmeldt denne post. Jeg tvivler på at de to positive anmeldelser er kunder, men måske bagmænd. Jeg var på adressen og mødte en frustreret pige der bestemt ikke selv havde sagt ja til jobbet. Mega godt!! Kunne denne tråd så ikke få lov til at blive i stedet for at blive slettet så den kunne tjene det gode formål at gøre opmærksom på at der er noget er galt? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grækeren 0 Skrevet 19. Juli MrLovaLova skrev, for 40 minutter siden: Mega godt!! Kunne denne tråd så ikke få lov til at blive i stedet for at blive slettet så den kunne tjene det gode formål at gøre opmærksom på at der er noget er galt? Ja...man kan kun håbe at tråden ikke slettes, men med fordel kunne flyttes til "falsk markedsføring" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Enjoy the life 0 Skrevet 21. Juli John41 skrev, den 19.7.2025 at 19:41: Jeg har anmeldt denne post. Jeg tvivler på at de to positive anmeldelser er kunder, men måske bagmænd. Jeg var på adressen og mødte en frustreret pige der bestemt ikke selv havde sagt ja til jobbet. Så må du være gået forkert, eller ikke opført dig pænt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Enjoy the life 0 Skrevet 21. Juli MrLovaLova skrev, den 19.7.2025 at 21:44: Mega godt!! Kunne denne tråd så ikke få lov til at blive i stedet for at blive slettet så den kunne tjene det gode formål at gøre opmærksom på at der er noget er galt? Du må være gået forkert, eller ikke opført dig pænt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carla eroticmassage 0 Skrevet 21. Juli John41 skrev, den 19.7.2025 at 19:41: Jeg har anmeldt denne post. Jeg tvivler på at de to positive anmeldelser er kunder, men måske bagmænd. Jeg var på adressen og mødte en frustreret pige der bestemt ikke selv havde sagt ja til jobbet. I just saw your profile and the way you talk about all the girls it's obvious that you have a problem Honey and just none of them is going to fix it for you, don't you think your place is another? Now do you really believe that 97% of my polite and reputable customers are going to trust reviews like yours? Please!!! "Read yourself" My clients are respectable, educated and intelligent men, that's why, before starting my session and "charging at the end" as YOU are used to, I talk to ALL my clients because I am interested not only in giving a service "like what YOU ARE looking for and it is reflected in your experiences of all the girls you have visited. My service is directed to that 97% of men to whom I give QUALITY, COMPANIONSHIP, CONNECTION and COMPLICITY. Obviously you don't know what this is, right? You Continue looking for girls to DISRESPECT and then come here to write your "experience". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg