Hop til indhold
holstebronx

ignorere en hel tråd ?? muligt ??

Recommended Posts

den nemmeste måde at ignorere en tråd på må altså være bare at springe den over..... Herre Jemini - hvor svært KAN det være ?   :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alleviator

Hvis jeg har forstået dig rigtig, vil du efter du har læst en tråd, kunne trykke på ignorer tråd så den forsvinder.

Den funktion er her ikke. Og er vist også til at undvære :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg har forstået dig rigtig, vil du efter du har læst en tråd, kunne trykke på ignorer tråd så den forsvinder.

Den funktion er her ikke. Og er vist også til at undvære :-)

Jep

Er det ikke sådan ingnorer funktionen er for en bruger ?

Altså det skal ikke oprettes for min skyld, men hvis den nu fandtes i forvejen men jeg bare ikke kendte til den... :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep

Er det ikke sådan ingnorer funktionen er for en bruger ?

Altså det skal ikke oprettes for min skyld, men hvis den nu fandtes i forvejen men jeg bare ikke kendte til den... :smile:

 

Altså, hvis du har valgt at følge en tråd - kan du jo bare vælge ikke at følge den mere - ellers er det da bare at springe tråden over. Selvom der er nogen, der tror jeg ikke springer over nogen tråde, så er der da visse fora og emner, jeg overhovedet ikke gider åbne - ihvertfald ikke i første omgang, men hvis jeg kan se tråden udvikler sig, skal man jo lige ind og kigge lidt.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bliver så nysgerrig så nysgerrig. Hvad er det for en tråd, deter så vigtig at ignorere, at det ligefrem er nødvendig at gøre opmærksom på det? :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bliver så nysgerrig så nysgerrig. Hvad er det for en tråd, deter så vigtig at ignorere, at det ligefrem er nødvendig at gøre opmærksom på det? :-P

Det er hemmeligt... :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er da at forsøge at skabe et problem for problemets skyld.

 

Som Heine skriver kan du da bare springe en tråd over, hvis du ikke gider læse den, der er da ingen grund til at lave en funktion for den slags.

Lidt underligt at den dybe tallerken skal genopfindes.

 

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er da at forsøge at skabe et problem for problemets skyld.

Som Heine skriver kan du da bare springe en tråd over, hvis du ikke gider læse den, der er da ingen grund til at lave en funktion for den slags.

Lidt underligt at den dybe tallerken skal genopfindes.

Mvh

smo

Nej den skal ikke opfindes :-)

Og har da ikke på noget tidspunkt skrevet at det skulle tilføjes.

Jeg ville bare høre om den funktion allerede fandtes herinde.

Jeg vidste det ikke da jeg aldrig før har villet ignorere en tråd.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg har forstået dig rigtig, vil du efter du har læst en tråd, kunne trykke på ignorer tråd så den forsvinder.

Den funktion er her ikke. Og er vist også til at undvære :smile:

 

ja den er til at undvære - men ville faktisk være rigtig rigtig fed at have... 

 

jeg har ofte ønsket det samme... der er mange tråde jeg ville give en del for ikke hele tiden poppede op øverst... 

 

det er ikke en need to have men absolut en nice to have

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ja den er til at undvære - men ville faktisk være rigtig rigtig fed at have... 

 

jeg har ofte ønsket det samme... der er mange tråde jeg ville give en del for ikke hele tiden poppede op øverst... 

 

det er ikke en need to have men absolut en nice to have

 

Det forstår jeg ikke er nødvendigt. der er vel ikke den store kunst at lade være med at læse en tråd, som man synes er uinteressant. :oops:

 

Og egentlig er der vel tale om forhåndscensur, i hvert tilfælde noget, som jeg ikke sympatiserer med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det forstår jeg ikke er nødvendigt. der er vel ikke den store kunst at lade være med at læse en tråd, som man synes er uinteressant. :oops:

 

Og egentlig er der vel tale om forhåndscensur, i hvert tilfælde noget, som jeg ikke sympatiserer med.

 

selvfølgelig kan man lade være med at læse - det er totalt beside the point!! 

 

det ville være fedt hvis man slap for at se på den.... den popper jo op hver gang andre deltager 

 

og jeg sympatiserer med at man fx ikke behøver blive mindet om en tråd hvis man ikke kan lide emnet eller trådstarter eller whatever.. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

selvfølgelig kan man lade være med at læse - det er totalt beside the point!! 

 

det ville være fedt hvis man slap for at se på den.... den popper jo op hver gang andre deltager 

 

og jeg sympatiserer med at man fx ikke behøver blive mindet om en tråd hvis man ikke kan lide emnet eller trådstarter eller whatever.. :)

 

Ikke i min verden. Jeg mener at automatisk fravalg er en form for censur uanset om det drejer sig om trådstarter/trådemne eller  en, der kommenterer, Den slags hører ikke hjemme i et frit forum ligesom det at ignore brugere/medlemmer også er en falliterklæring.

 

Men alt dette hører vist ikke hjemme i denne debat. :-|

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...