holstebronx 7415 Skrevet 27. Marts, 2014 Som overskiften siger, kan man ignorere en hel tråd ?? Come on, quickly quickly.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2257 Skrevet 27. Marts, 2014 Så vidt jeg kan se, eksisterer denne funktion pt. ikke på EG. En løsning kunne måske være http://community.invisionpower.com/files/file/5166-ignore-topics/ Men det er noget du kan drøfte med admin.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 27. Marts, 2014 den nemmeste måde at ignorere en tråd på må altså være bare at springe den over..... Herre Jemini - hvor svært KAN det være ? 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 27. Marts, 2014 MEGET åbenbart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alleviator Skrevet 27. Marts, 2014 Hvis jeg har forstået dig rigtig, vil du efter du har læst en tråd, kunne trykke på ignorer tråd så den forsvinder. Den funktion er her ikke. Og er vist også til at undvære :-) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 27. Marts, 2014 Hvis jeg har forstået dig rigtig, vil du efter du har læst en tråd, kunne trykke på ignorer tråd så den forsvinder. Den funktion er her ikke. Og er vist også til at undvære Jep Er det ikke sådan ingnorer funktionen er for en bruger ? Altså det skal ikke oprettes for min skyld, men hvis den nu fandtes i forvejen men jeg bare ikke kendte til den... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13670 Skrevet 27. Marts, 2014 (edited) Jep Er det ikke sådan ingnorer funktionen er for en bruger ? Altså det skal ikke oprettes for min skyld, men hvis den nu fandtes i forvejen men jeg bare ikke kendte til den... Altså, hvis du har valgt at følge en tråd - kan du jo bare vælge ikke at følge den mere - ellers er det da bare at springe tråden over. Selvom der er nogen, der tror jeg ikke springer over nogen tråde, så er der da visse fora og emner, jeg overhovedet ikke gider åbne - ihvertfald ikke i første omgang, men hvis jeg kan se tråden udvikler sig, skal man jo lige ind og kigge lidt. Redigeret 27. Marts, 2014 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 28. Marts, 2014 Jeg bliver så nysgerrig så nysgerrig. Hvad er det for en tråd, deter så vigtig at ignorere, at det ligefrem er nødvendig at gøre opmærksom på det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 28. Marts, 2014 Jeg bliver så nysgerrig så nysgerrig. Hvad er det for en tråd, deter så vigtig at ignorere, at det ligefrem er nødvendig at gøre opmærksom på det? Det er hemmeligt... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Marts, 2014 Der er da at forsøge at skabe et problem for problemets skyld. Som Heine skriver kan du da bare springe en tråd over, hvis du ikke gider læse den, der er da ingen grund til at lave en funktion for den slags. Lidt underligt at den dybe tallerken skal genopfindes. Mvh smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 29. Marts, 2014 (edited) Der er da at forsøge at skabe et problem for problemets skyld. Som Heine skriver kan du da bare springe en tråd over, hvis du ikke gider læse den, der er da ingen grund til at lave en funktion for den slags. Lidt underligt at den dybe tallerken skal genopfindes. Mvh smoNej den skal ikke opfindes Og har da ikke på noget tidspunkt skrevet at det skulle tilføjes. Jeg ville bare høre om den funktion allerede fandtes herinde. Jeg vidste det ikke da jeg aldrig før har villet ignorere en tråd. Redigeret 29. Marts, 2014 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 21. April, 2014 Hvis jeg har forstået dig rigtig, vil du efter du har læst en tråd, kunne trykke på ignorer tråd så den forsvinder. Den funktion er her ikke. Og er vist også til at undvære ja den er til at undvære - men ville faktisk være rigtig rigtig fed at have... jeg har ofte ønsket det samme... der er mange tråde jeg ville give en del for ikke hele tiden poppede op øverst... det er ikke en need to have men absolut en nice to have 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. April, 2014 ja den er til at undvære - men ville faktisk være rigtig rigtig fed at have... jeg har ofte ønsket det samme... der er mange tråde jeg ville give en del for ikke hele tiden poppede op øverst... det er ikke en need to have men absolut en nice to have Det forstår jeg ikke er nødvendigt. der er vel ikke den store kunst at lade være med at læse en tråd, som man synes er uinteressant. Og egentlig er der vel tale om forhåndscensur, i hvert tilfælde noget, som jeg ikke sympatiserer med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 21. April, 2014 Men til gengæld kan man nu unlike Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 21. April, 2014 Det forstår jeg ikke er nødvendigt. der er vel ikke den store kunst at lade være med at læse en tråd, som man synes er uinteressant. Og egentlig er der vel tale om forhåndscensur, i hvert tilfælde noget, som jeg ikke sympatiserer med. selvfølgelig kan man lade være med at læse - det er totalt beside the point!! det ville være fedt hvis man slap for at se på den.... den popper jo op hver gang andre deltager og jeg sympatiserer med at man fx ikke behøver blive mindet om en tråd hvis man ikke kan lide emnet eller trådstarter eller whatever.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. April, 2014 selvfølgelig kan man lade være med at læse - det er totalt beside the point!! det ville være fedt hvis man slap for at se på den.... den popper jo op hver gang andre deltager og jeg sympatiserer med at man fx ikke behøver blive mindet om en tråd hvis man ikke kan lide emnet eller trådstarter eller whatever.. Ikke i min verden. Jeg mener at automatisk fravalg er en form for censur uanset om det drejer sig om trådstarter/trådemne eller en, der kommenterer, Den slags hører ikke hjemme i et frit forum ligesom det at ignore brugere/medlemmer også er en falliterklæring. Men alt dette hører vist ikke hjemme i denne debat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg