Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa, nu er det efterhånden noget tid siden deer valgte at gå offline. Er der nogen der evt har privat kontakt med hende som har hørt noget om hvor henne hun er i verdenen og om der er nogen planer om en retur i fremtiden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
MEN skrev, for 3 timer siden:

Er det virkelig hende eller en der forsøger at snuppe hendes identitet?

det er selvfølgelig deer på billederne men er det også hende man møder?

Hvis Deer var her, tror jeg nok der var nogle der ville have skrevet om det og mødet, så kan godt være nogen har stjålet hendes billeder og profiltekst. Hun ville nok næppe vælge den side fremfor EG eller AL som hun plejede at bruge 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Lars40 skrev, for 11 timer siden:

Hvis Deer var her, tror jeg nok der var nogle der ville have skrevet om det og mødet, så kan godt være nogen har stjålet hendes billeder og profiltekst. Hun ville nok næppe vælge den side fremfor EG eller AL som hun plejede at bruge 

Er fuldstændig enig.... men nogle gange bliver vi overrasket

Redigeret af Den rejsende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars40 skrev, for 14 timer siden:

Hun har også altid brugt den her side. 
men ja hun plejede at bruge EG. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deer er tilbage for “fuld skrue” altid et godt besøg! Batterierne er ladet op igen som hun selv siger med et frækt smil på læben.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...