Hop til indhold

Jessica, sweet and sexy brunette (Århus)

Featured Replies

Skrevet

Netop vendt tilbage efter en hyggestund hos Jessica Sweet and sexy brunette (Link: https://annoncelight.dk/showad/401075 )

Hun er en lille meget yndig godte, hvor alt sidder lige de rigtige steder og på den rigtige måde. Hun er en blanding af spansk/rumænsk og virkelig smuk.

Jeg SMSede med hende og fik hurtigt en aftale i stand. Ukendt med Århus som jeg er, havde jeg lidt problemer med at finde en ATM, så noget forsinket ankom jeg. Undervejs kom et SMSer og jeg kunne tyde dem sådan, at hun var lidt utålmodig. Men lidt drikkepenge hjalp på humøret og syv minutter efter ankomst havde hun min begejstrede pik i munden (pakket ind). Jessica har ikke en berøringsvenlig attitude, selvom jeg gerne havde gramset vildt på den smukke krop. Nuvel jeg var kommet for at kneppe en smuk kvinde, så det fik jeg da lov til, dog gerne kneppe, men ikke komme i fissen, men i kondomet udenfor. Hun mente, at hun var for lille og var bange for at kondomet gik itu. Nuvel, fissen er ret stram og smaskede pænt medens den blev kneppet. Som den gentleman, jeg er, trak jeg mig tilbage, da jeg fyldte kondomet op.

Retur, måske, for hun er meget smuk og tilbyder også massage og tantra, men det trækker lidt ned, at man ikke må komme i fissen (selv med kondom).

Venligst OT, på besøg i Århus

Skrevet

WTF? Jeg har prøvet flere gange med COB og CIM/F men at skulle stå og komme i et kondom har jeg dog aldrig prøvet eller hørt om? Det virker da vildt underligt?

Nå havde ellers udset hende som en jeg gerne vil prøve, men det virker da for fjollet så jeg springer pænt over.

Skrevet
MrLovaLova skrev, for 6 timer siden:

WTF? Jeg har prøvet flere gange med COB og CIM/F men at skulle stå og komme i et kondom har jeg dog aldrig prøvet eller hørt om? Det virker da vildt underligt?

Nå havde ellers udset hende som en jeg gerne vil prøve, men det virker da for fjollet så jeg springer pænt over.

Jeg er bare kommet ud over hende. Det fungerede altså fint for mig ;-) I øvrigt sød (og lækker) og sjov pige.

Skrevet
Hering skrev, 1 time siden:

Jeg er bare kommet ud over hende. Det fungerede altså fint for mig ;-) I øvrigt sød (og lækker) og sjov pige.

super, men du betalte vel ekstra for det så?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.