afløbsrenseren 564 Skrevet 14. September det syntes jeg er lidt træls Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 657 Skrevet 14. September Det kan jeg da godt se, at det er træls. så'n har jeg det også med mobilepay. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 564 Skrevet 14. September hmm, desvære får jeg en fejlmeddelelse hver gang jeg går vidre. nok mig som ikke kan finde ud af det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2743 Skrevet 15. September Pas nu på med at sende betalingskort oplysninger til alle mulige skumle hjemmesider! Hvis du alligevel vil gøre det, så opret en konto uden kredit og et tilhørende debet betalingskort som du kun bruger til betaling på internettet. Og overføre kun det beløb som du ønsker at betale til konoen, så er der ikke mulighed for at nogen kan tømme din konto, de kan ikke trække i øre mere end det du har på den konto Hvad er forskellen på kreditkort og et debetkort? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg