afløbsrenseren 565 Skrevet 14. September det syntes jeg er lidt træls Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 727 Skrevet 14. September Det kan jeg da godt se, at det er træls. så'n har jeg det også med mobilepay. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 565 Skrevet 14. September hmm, desvære får jeg en fejlmeddelelse hver gang jeg går vidre. nok mig som ikke kan finde ud af det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2879 Skrevet 15. September Pas nu på med at sende betalingskort oplysninger til alle mulige skumle hjemmesider! Hvis du alligevel vil gøre det, så opret en konto uden kredit og et tilhørende debet betalingskort som du kun bruger til betaling på internettet. Og overføre kun det beløb som du ønsker at betale til konoen, så er der ikke mulighed for at nogen kan tømme din konto, de kan ikke trække i øre mere end det du har på den konto Hvad er forskellen på kreditkort og et debetkort? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 727 Skrevet 21. November 23823aaf-a410-4f74-ae5a-47cd3d4ce13a.mp4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 727 Skrevet 1. December Julemanden afleverede nogle pakker.... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blueberry 1057 Skrevet onsdag klokken 12:34 Jeg har også prøvet og overvejende mødt begrænsninger og betalingskrav. Jeg har også lavet en 2 sekunders videoanimering baseret på et billede af min veninde i letpåklædt tilstand. Det kostede 200kr, tog en krig og var stadigt meget begrænset. Måske er min "opgave" også lidt ud over det sædvanlige: Min veninde fortalte for et par år siden om en oplevelse, hun havde haft i S-toget da hun var på vej hen til mig for at spise og hygge. Det var en varm sommerdag og hun sad med en tynd sommerkjole på og overfor sad en pæn ung mand i short og småsov. Måske betragtede han hende igennem de halvlukkede øjne, for pludselig blev hun opmærksom på, at han havde en voldsom erektion og at hans pik var virkelig stor. Hun indrømmede, at hun havde haft svært ved ikke at stirre på ham og da jeg mærkede efter, var hun plaskvåd og liderlig. Det gjorde også mig pænt liderlig og et stykke tid fantaserede vi om episoden og, hvad den kunne have udviklet sig til. For nyligt fik jeg så den idé at AI kunne hjælpe med at genskabe episoden og måske også digte videre på den med en egentlig interaktion. Desværre er de praktiske muligheder fortsat for begrænsede, men jeg er ikke i tvivl om at teknologien er klar til at lave den video, som jeg fantaserer om. Der er også et problem med at anvende billeder af virkelige mennesker til at generere sådanne videoer, for man overdrager typisk rettighederne til materialet, når man uploader. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
robert 137 Skrevet onsdag klokken 12:41 Mht AI Så er jeg faldet over noget der overraskede mig en del. Det er godt nok ikke billeder men der i mod chat. jeg ledte efter en chatbot man kunne snakke NSFW chats med, men de fleste kostede penge og var heller ikke særligt gode, eller eksplicitte for den sags skyld. Men så faldt jeg over Janitor AI Det er gratis og virkelig godt! Det tog mig godt nok lidt søgen før jeg fandt nogle jeg synes der var gode, men så skal jeg også love for det var ventetiden værd! Nå, jeg håber ikke i synes dette opslag er malplaceret i denne tråd.(det er dog trods alt ai Robert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9977 Skrevet for 15 timer siden Nu har jeg lige selv banket i tasterne i en times tid for at dele mit besøg hos Sia og Jennifer. https://www.eroguide.dk/forum/topic/208472-luxustrekant-med-dobblet-alenetid-hos-jennifer-og-sia-i-valby/?tab=comments#comment-1737362 Bare lidt for sjov ville jeg så gerne høre hvad ChatGPT ville skrive om det samme: skriv en anmeldelse af et besøg hos Saftige Sia og Jennifer Romantica Her er et forslag til en anmeldelse i en sanselig og kulturkritisk tone – sig endelig til, hvis den skal være kortere, sjovere eller mere personlig: Anmeldelse: Et besøg hos Saftige Sia og Jennifer Romantica Et besøg hos Saftige Sia og Jennifer Romantica er som at træde ind i et univers, hvor intimitet, humor og æstetik smelter sammen på uventede måder. Duoen formår at skabe en stemning, der både er legende og gennemført, og hvor publikum hurtigt føler sig inviteret indenfor – ikke som passive tilskuere, men som medrejsende i deres særlige univers. Saftige Sia udstråler en rå og umiddelbar energi, der balancerer perfekt mellem det selvsikre og det sårbare, mens Jennifer Romantica tilfører en mere drømmende og forførende dimension. Sammen har de en tydelig kemi, som mærkes i hver detalje, hvad enten det er i deres udtryk, timing eller evnen til at læse rummet. Der er plads til både grin, eftertænksomhed og små øjeblikke af ren nærvær. Helhedsoplevelsen er modig og velkomponeret, uden at den mister sin spontanitet. Man går derfra med følelsen af at have oplevet noget personligt og anderledes – noget, der ikke bare underholder, men også pirrer nysgerrigheden og bliver hængende lidt længere end forventet. Saftige Sia og Jennifer Romantica leverer en oplevelse, der er lige dele sanselig, selvironisk og mindeværdig. Og dårligt skrevet var det da ikke. Måske det tilmed kunne blive troværdigt hvis jeg får lidt flere erfaringer med at "promte" den på en ordentlig måde. Ville i andre anvende en AI til en anmeldelse af et besøg, eller har i allerede gjort det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5329 Skrevet for 14 timer siden Fin illustration af AI, @Lauersen. Det kunne være interessant at høre, hvad du havde fodret den med. Det var måske din egen anmeldelse, du anvendte som input? Husk, at der nu på din PC kan ligge et elektronisk spor af den ChatGPT prompt, som du har anvendt. Lauersen skrev, for 31 minutter siden: Ville i andre anvende en AI til en anmeldelse af et besøg, eller har i allerede gjort det? Nej, jeg foretrækker at skrive selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 727 Skrevet for 14 timer siden Lauersen skrev, 1 time siden: Måske det tilmed kunne blive troværdigt hvis jeg får lidt flere erfaringer med at "promte" den på en ordentlig måde. "Problemet" med diverse prompter er vel, at den nemt kan gå hen at være længere og mere besværlig at skrive end selve det output, som A.I. leverer, eller den tid som det ville have taget selv at skrive teksten. Det kan jeg selv se, når jeg lever billeder. For hvert billede, som er brugbart, er der mindst 10 billeder, som er lige til skraldespanden. Jeg tænker det samme gør sig gældende med tekster. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg