Hop til indhold

Recommended Posts

Annoncens og pigens ægthed har været oppe at vende flere gange nu. Det er IKKE fake. Jeg har mødt hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mødtes med hende til quicky med anal. Sød og meget villig og efter min mening total cute udseende. Alder på 21  passer meget godt og imorgen har jeg tilmeldt mig hendes GB 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peterv skrev, den 27.5.2025 at 12:27:

Mødtes med hende til quicky med anal. Sød og meget villig og efter min mening total cute udseende. Alder på 21  passer meget godt og imorgen har jeg tilmeldt mig hendes GB 

Kan du fortælle lidt om hendes GB? Jeg overvejer at deltage i det hun holder mandag 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi var 3 og hun tog villigt imod i alle 3 huller. Pisse frækt og jeg skal helt sikkert deltage igen. Ingen DP men tror kun det var fordi vi ikke spurgte hende for det tror jeg også hun er klar på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peterv skrev, den 27.5.2025 at 12:27:

Hvordan var hun ift at tage den analt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Happyfeet skrev, for 3 timer siden:

Hvordan var hun ift at tage den analt

Villig og stram hehe 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogle som kan bevise at det er muligt at mødes med denne pige?
For der bliver ofte lagt nye og forskellige billeder op, og det er svært at se om det er den samme pige og om det er en rigtig profil 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Magnus097 skrev, for 3 minutter siden:

Er der nogle som kan bevise at det er muligt at mødes med denne pige?
For der bliver ofte lagt nye og forskellige billeder op, og det er svært at se om det er den samme pige og om det er en rigtig profil 

Hvilke slags beviser efterspørger du

Del dette indlæg

Link til indlæg
Happyfeet skrev, for 7 minutter siden:

Hvilke slags beviser efterspørger du

Evt nogle som har mødt hende. Som kan bekræfte at det er en ægte annonce

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...