hooot 15 Skrevet 22. April Hej jeg vil høre om der er nogle der ved om Thai Smile i Slagelse har lukket , eller fået nyt nummer , jeg har prøvet at skrive til dem , men har ikke hørt fra dem . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hooot 15 Skrevet 22. April Sorry fik lagt den forkert den skulle jo have ligget på efterlysning , jeg ved ikke hvordan man flytter den måske der er en der kan hjælpe mig . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightwish 286 Skrevet 22. April hooot skrev, for 1 time siden: Sorry fik lagt den forkert den skulle jo have ligget på efterlysning , jeg ved ikke hvordan man flytter den måske der er en der kan hjælpe mig . Bed admin gøre det (jeg har gjort det for dig nu). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hooot 15 Skrevet 22. April Nightwish skrev, for 2 timer siden: Bed admin gøre det (jeg har gjort det for dig nu). tusinde tak skal du have så venter jeg på den bliver flyttet og igen tak for hjælpen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hooot 15 Skrevet 22. April Tak ja de har også skrevet til mig nu , men de har skrevet at Rita desværre ikke er hos dem mere da hun er taget hjem og hun kommer desværre ikke tilbage , ved du eller nogle andre så hvem der er hos dem nu og hvordan de er og hvad de tilbyder , på forhånd mange tak for hjælpen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chevy 3 Skrevet 23. April Var hos Nadja (tror jeg hun hed) igår, hun var lige ankommet, og fik en times massage m/ FP. det klarede hun rigtig godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hooot 15 Skrevet 23. April Chevy skrev, for 34 minutter siden: Var hos Nadja (tror jeg hun hed) igår, hun var lige ankommet, og fik en times massage m/ FP. det klarede hun rigtig godt Det lyder spændende kan du fortælle lidt om alder kropsbygning or er hun glat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chevy 3 Skrevet 23. April Vil skyde hende til sidst i tyverne, normal af bygning, og helt glat med et par gode bløde ægte brister, meget køn pige.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hooot 15 Skrevet 23. April Chevy skrev, for 5 timer siden: Vil skyde hende til sidst i tyverne, normal af bygning, og helt glat med et par gode bløde ægte brister, meget køn pige.. Det lyder som en dejlig kvinde der skal besøges , nu når Rita desværre er taget hjem . Tak for info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hooot 15 Skrevet 24. April Er der nogle andre der kan fortælle om pigerne og hvad de tilbyder , og er de begge nye , ( har kun selv mødt Rita der som jeg skrev tidligere ) på forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg