Hop til indhold
Refresh

Forsinkelser

Recommended Posts

Afledt af @½angels anmeldelse af Dina & Mira:

Jeg synes der tegner sig lidt et mønster af at man ofte ikke helt kan regne med tidspunktet især hos de udenlandske kvinder.

Jeg oplever også af og til lidt ventetid på de danske klinikker, dog i mindre omfang, og der er jo mulighed for at man kan sidde og vente og få en kop kaffe eller noget. 

Jeg indregner altid ekstra tid i mine aftaler, så jeg ikke behøver blive frustreret over at skulle vente en halv time i ny og næ og jeg synes faktisk det er ret hyggeligt at sidde der og tænke på hvad der snart skal ske og fornemme hvordan stemningen er i huset.

Jeg så en i noget tid, som stort set altid var forsinket, men jeg vidste at det var fordi hun nød dem hun var sammen med og hun gik også ofte over tid med mig, så jeg klagede på ingen måde. 

Hvad tænker i andre?

Redigeret af Refresh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det var en lidt kedelig oplevelse, når man havde set frem til det. Men efter hvad jeg har læst, er det vist standarden for det hus, og det betyder nok at det sted ikke er noget for mig. 

Ellers synes jeg faktisk at de fleste tidsbestillinger Jeg har overholdes. Jo, måske det kan ske at de skriver at de er forsinket 5-15 min, oftest da de er ved at gøre sig klar. Men det kan godt leve med. Men at skrive at man lige vil rykke aftalen 30 min når man er tæt, synes jeg er for meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Refresh skrev, for 3 timer siden:

Jeg synes der tegner sig lidt et mønster af at man ofte ikke helt kan regne med tidspunktet især hos de udenlandske kvinder.

Baseret på egne erfaringer ville jeg nok opdele det lidt:

Aftaler med thaipiger og latinaer bliver overholdt tidsmæssigt. Hver gang.

Aftaler med østeuropæiske piger bliver for det meste overholdt, i hvert fald i over halvdelen af tilfældene, men meget sene ændringer forekommer. Det er pisseirriterende og en medvirkende årsag til, at jeg ikke opsøger det segment så ofte.

Danske piger har jeg ingen erfaring med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 10 timer siden:

Baseret på egne erfaringer ville jeg nok opdele det lidt:

Fair pointe at udenlandske piger nok er mere end et enkelt segment...

Besøger selv kun danske klinikker, så det er sundt at blive mindet om hvordan resten af branchen ser ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

jeg ser det aldrig som et problem at pigerne er forsinket, 9 ud af 10 aftaler bliver overholdt til tiden, måske fordi jeg aldrig laver aftaler langt ud i tiden, langt de fleste jeg skriver med, er en jeg gerne vil besøger inden for 30 min, så det er sjældent jeg venter.

men jeg husker udmærker i gamle dage, hvor man bare kom til bordellet, og der lige var optaget, og man fik en kop kaffe, og kiggede i ugens rapport, man sad der  med stådreng på, og fik lyst til at tage en spiller - inden det blev ens tur…

jeg ved ikke hvad der er bedst, jeg syntes nok man får en lidt hurtigere behandling i dag end før i tiden 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes nærmest, at det hører til sjældenhederne at komme til til tiden.

En ting, jeg som regel altid undgår, er at bestille en tid klokken for eksempel 16:00 hos en pige, hvis vagt starter klokken 16:00.

Og heller ikke for tæt på, at jeg har andre aftaler som for eksempel med min arbejdsplads.

Ellers er det jo en del af gamet at skulle sidde og vente lidt, hvis tidsplanen er gledet. Hvis årsagen er, at gæsterne får lidt god tid, får men det jo også selv, når det bliver ens egen tur.

Jeg har stort set kun erfaring med danske piger.

S

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...