udinaturen 979 Skrevet 21. April Valeria har jeg besøgt en enkelt gang før, og nu husker jeg ikke, om jeg har skrevet en anmeldelse af hende. Der er dog en væsentlig forskel på mit første besøg og så mit besøg tidligere idag - Hun er blevet mere erfaren, åben, fræk i sit udtryk og så er hun ligeså lækker, som sidst. Hvis du, ligesom jeg, godt kan lide en petite kvinde fra Sydamerika, så går du simpelthen ikke galt hos Valeria. Vi kunne reelt begge stå benene, og så ville jeg stadigvæk kunne få et blowjob af hende, så meget større og højere er jeg ift. hende. Det skete dog ikke. Hun er meget lækker og har en fantastisk personlighed, og hun griber om en, i det øjeblik jeg trådte ind af døren. Krammende, kyssende, rørende og dybe blik ind i øjnene. En rigtig GFE. Jeg ville i denne omgang lade de saftige detaljer være mellem hende og jeg. Jeg kan dog sige, at hun er virkelig fræk og med på det hele. Sex, blowjob og kys er uden tvivl en stor del af oplevelsen, men, hendes personlighed gør, at jeg med garanti kommer til at besøge hende igen og igen. https://annoncelight.dk/showad/411783 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg