Hop til indhold
Lagkageboy

Introduktion til GP på SMS

Recommended Posts

Hej, jeg bliver ofte ignoreret når jeg prøver at få en aftale med en GP over SMS. De svare simpelthen ikke.
jeg plejer at give en kort intro om mig selv og så hvad jeg ønsker. Måske formulere jeg mig bare ikke godt nok.

Hvad virker for jer og hvad skriver i?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lagkageboy skrev, Lige nu:

Hej, jeg bliver ofte ignoreret når jeg prøver at få en aftale med en GP over SMS. De svare simpelthen ikke.

Jeg tror du skal prøve med Whatsapp - særligt hvis det er de udenlandske piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Husk i din tekst at være konkret omkring, hvornår du gerne vil se hende, og hvor længe. Ellers kan hun nemt tro, at du bare vil sludre om sex og ikke er seriøs mht at besøge hende. Med andre ord: Gør det nemt for hende at svare ja til din henvendelse.

Redigeret af Den_glade_amatør

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 27 minutter siden:

Husk i din tekst at være konkret omkring, hvornår du gerne vil se hende, og hvor længe. Ellers kan hun nemt tro, at du bare vil sludre om sex og ikke er seriøs mht at besøge hende. Med andre ord: Gør det nemt for hende at svare ja til din henvendelse.

Enig. Min oplevelse er at går man lige til sagen, så er der så godt som altid respons på SMS. 

Når jeg kontakter en ny GP starter jeg med ganske kort præsentation: navn, alder og evt. etnicitet, hvis det er anført i annonceteksten at visse mænd er udelukket. Dernæst i samme SMS forespørgsel om en konkret aftale: xx minutter kl. xx.xx i aften? 

Eventuelle spørgsmål til priser og ekstraydelser gemmer jeg til efter jeg har en konkret aftale i stand. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sådan her ser min standard sms ud, hvis jeg skriver på engelsk:

" Dear Amanda

Can I visit you today at 17.00..1h with megafrench and anal, 1800 kr...ok?<3"

Mere skriver jeg ikke og jeg får svar 97% af gangene.;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lagkageboy skrev, 1 time siden:

jeg plejer at give en kort intro om mig selv og så hvad jeg ønsker. Måske formulere jeg mig bare ikke godt nok.

Jeg har prøvet at skrive sms til 3 forskellige piger uden svar, så skrev jeg på whats app, fik svar fra alle 3, de havde ikke modtaget mine Sms'er, flere af dem skriver også at man skal bruge whats app, da Der er mange sms de ikke modtager

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lagkageboy skrev, for 2 timer siden:

Det kan være forskelligt mulighed hvorfor de ikke svar. 

1 - er du på den sorte liste?

2 - kan de find fram på dit næven over din nummer? 

2 - spørge du til noget som de ikke har på menuen?

4 - Spørge du om en tidspunkt som de ikke er på vægt? 

Det meste irriterende er at skal kommunikere med personer som simpelthen ikke har læst annoncer overhovedet... Hvis jeg allerede kan læse på første besked at de ved simpelthen ikke hvad jeg tilbyder så ignorere jeg de. 

Hvis de ikke vil tag sig den tid som det tag at læse min annonce og vise dermed den nødvendige respekt over for MIN tid, så ser jeg i den person ikke en potentiel kunde som jeg vil bruge min tid på. 

Noget ande er hvis han skriver i starten han har det svært med læse og skrev og bede om en opkald. 

Min råde til dig er at du læser annoncer godt, opmærksom og grundig og skrever ud af det til din udkårne pige. 

Jeg håber det hjælper dig

Held og lykke. <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogle gange kan der være et lidt mærkeligt problemer af rent teknisk art.
Hvis man bruger taletid, og telefonens beskedtjeneste er indstillet på RCS, kan det give bøvl.
Hvis man stiller om til SMS forsvinder problemet.

Jeg opdagede det, fordi jeg havde et hundehus med at få kontakt med en fast pige, lige før jeg var fremme ved adressen.
Jeg modtog ikke hendes svar.
Det dukkede først op, når min telefon havde kontakt med en WiFi opkobling - typisk i toget på vej hjem .. 

Det kan godt tænkes, at nogle udenlandske piger bruger taletid og ikke abonnement, og ikke er opmærksomme på det problem.

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, for 3 timer siden:

Hvis man bruger taletid, og telefonens beskedtjeneste er indstillet på RCS, kan det give bøvl.
Hvis man stiller om til SMS forsvinder problemet.

Jeg missede flere svar SMSer fra en Dansk GP en sommer pga. det her problem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Meget kort introduktion af dig.

Derefter hurtigt dato og tidspunkt, samt ydelser, du ønsker, så de ved du ikke spilder deres tid.

Måske et spørgsmål eller to, men det kan koste hos nogle GP'er, hvis de ikke er så sikre i engelsk.

Og så en pæn afslutning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Jeg skriver kort og præcist

hej xxxxx

Jeg er en dansk mand på xx år. Hjøde/vægt.

Har du xx minutter og tid til mig idag kl xx

Jeg kan lide xxxxxxx, yyyyyyy, zzzzzzzzz og sexxxxxx, er det ok med dig?

hilsen Nnnnn

det giver stort ser altid kontakt, dog selvfølgelig nogen gange tager det lige lidt tid, men oftest er der svar indenfor 10 minutter

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...