CJ69 375 Skrevet 20. April Der er gået noget tid siden jeg sidst var på opdagelsesrejse efter nye steder. Tyskland er bare ikke det samme mere, som det har været. Men det skulle alligevel have en chance for at overraske. Desværre er konklusionen, at Tyskland ikke er pengene værd længere. Nedenfor er der links til de steder jeg har besøgt: FKK Harmony, Seevetal ved Hamburg Grimberg Sauna, Gelsenkirchen Sky Saunaclub, Wuppertal Villa Venus, Duisburg FKK 40, Dietzenbach ved Frankfurt FKK Sharks, Darmstadt ved Frankfurt Med disse erindringer har jeg efterfølgende ingen planer om at fortsætte med at besøge Tyskland - det virker ikke så attraktivt som for nogle år tilbage. Derfor er det usandsynligt, at der vil komme flere skriv herinde om nye ture fra mig. Med lidt helt, så er der andre som eventuelt vil tage opgaven op i stedet. 6 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 877 Skrevet 21. April Jeg har desværre samme indtryk selvom det stadig kan være hyggeligt at dase en varm sommerdag ved poolen ved sharks eller oase og se om der skulle være en enkelt top gp /B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CJ69 375 Skrevet 21. April ButterflyMan skrev, for 5 timer siden: Jeg har desværre samme indtryk selvom det stadig kan være hyggeligt at dase en varm sommerdag ved poolen ved sharks eller oase og se om der skulle være en enkelt top gp /B Det er super hyggeligt at bruge en sommerdag ved poolen. Problemet er, at fly, hotel, lufthavnstransport i DK, taxi i Tyskland, småfornødenheder, entre til klub, lidt vin mv. i klubben, 1 x massage og 3 gange piger, faktisk koster 11-12.000 kr. Hvis man er lidt hård i regnestykket, så er det næsten 4.000 kr. pr. halve times sex. Ved godt man får en masse wellness og hygge med i oplevelsen, men for det samme kan man trods alt købe ca. 12 x halve timer med piger i Danmark til ca. 1.000 kr. Så når regnestykket bliver gjort op, så er de store klubber bare meget dyre i dag, også set i forhold til hvad man samlet set får. For færre penge kan jeg både tage 3 piger i DK samt et weekendophold på et kurhotel og god mad på en restaurant - og så stadig have penge tilbage bagefter til ugens madvarer mv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 877 Skrevet 22. April @CJ69 med det grundige om omfattende stykke research arbejde du har gjort i Tyskland kan vi da kun håbe at du vil lave en guide til andre lande med forhåbentlig bedre muligheder. Har du nogen alternativer i tankerne p.t.? /B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CJ69 375 Skrevet 22. April ButterflyMan skrev, 1 time siden: @CJ69 med det grundige om omfattende stykke research arbejde du har gjort i Tyskland kan vi da kun håbe at du vil lave en guide til andre lande med forhåbentlig bedre muligheder. Har du nogen alternativer i tankerne p.t.? /B Nej faktisk ikke. Tyskland har jo den fordel, at det er relativt tæt på og forbundet via land. Så man kan selv køre derned med lethed og til småpenge, og så giver det mulighed for at besøge nogle forskellige byer og klubber. Den mulighed ser jeg ikke andre steder. UK skal man flyve til, så det er ikke let at komme rundt. Tjekkiet, Italien, Holland, Tjekket mv. er betydeligt længere væk. Østrig har FKK men koster mere end i Tyskland. Så jeg har svært ved at se, hvad der skal overtage. Vi har været heldige at opleve en guldalder for købesex i Tyskland i 15 år eller længere. Nu er det bare ved at være slut. Men hvis der er nogen som har forslag til hvor man kan tage hen som sexturist og have gode oplevelser, som går ud over hvad man kan få i Danmark - ja så er jeg da modtagelig overfor forslag. Uden at jeg lover, at jeg vil tage af sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frej af Asgaard 838 Skrevet 27. April Altså hvis man vil afsted i selve påsken, så bør man have tjekket om den ortodokse påske falder sammen med den katolske/protestantiske påske. Her i år 2025 faldt de sammen. I mange af de andre år, så ligger de forskudt fra hinanden. Mange af pigerne er fra Rumænien - og den ortodokse påske er en stor familie-ting dernede - især påskesøndag. Så rigtigt mange af de bedste piger tager hjem og besøger famillien i påsken (den ortodokse) Så hvis du har ramt selve påskedagene har du ramt et ekstra lavpunkt med hensyn til udbuddet af piger. Men ellers er jeg enig i trenden. For 10 år siden var pigerne og servicen bedre i Tyskland og det kostede det halve af nu - samtidigt med at hver klub havde et fast prissystem. Det mest ødelæggende er nok at klubberne ikke længere må blande sig i pigernes priser. Med det resultat at pigerne forsøger at plukke "turisterne" ved at sætte enormt høje udbudspriser og man skal nærmest starte med at forhandle som på en tyrkisk basar. På ingen måde hyggeligt. Og kan blive dyrt når man ikke har nogen forhandlingskraft fordi man ikke er stamkunde. Og herhjemme er der nærmest kommet bedre udbud af besøgende piger, og der er blevet langt bedre mulighed for at verificere billeder, og priserne er ikke steget så meget. Man kan dog ikke opleve 100 nøgne piger gå rundt herhemme. Men selve sexen og priserne er ikke rigtigt den store grund til at tage til Tyskland mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterkanin 57 Skrevet 29. April CJ69 skrev, den 20.4.2025 at 22:38: Med disse erindringer har jeg efterfølgende ingen planer om at fortsætte med at besøge Tyskland - det virker ikke så attraktivt som for nogle år tilbage. Jeg er helt enig. Jeg har været meget på de tyske FKK. Men må også bare erkende at prisen er blevet for høj. Men det er de bare generelt her i Europa. jeg sider og kigge på fly til Thailand med 5 overnatninger på 5 stjernet hotel til i alt 8000. Og jeg må også indrømme med 5 aftner i byen har jeg fået nok. Så jeg vil nok fremover tage mere ud af Europa og ja du bruger meget tid på transport. Men det kan jeg sagtens hygge mig med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CJ69 375 Skrevet 29. April Peterkanin skrev, for 7 timer siden: Jeg er helt enig. Jeg har været meget på de tyske FKK. Men må også bare erkende at prisen er blevet for høj. Men det er de bare generelt her i Europa. jeg sider og kigge på fly til Thailand med 5 overnatninger på 5 stjernet hotel til i alt 8000. Og jeg må også indrømme med 5 aftner i byen har jeg fået nok. Så jeg vil nok fremover tage mere ud af Europa og ja du bruger meget tid på transport. Men det kan jeg sagtens hygge mig med. Du har så også bare brugt 8.000 kr. inden du er i nærheden af at få dyppet snablen. Og afhængig af hvor du er i Thailand, så er det ikke den samme oplevelse som en hel dag med nøgne piger og wellness. Der er trods alt et begrænset antal gange man gider at se på templer om dagen. Og den sidste ulempe er, at man ikke kan gøre det i en weekend som man ellers kan i Tyskland. Det sagt, så har jeg selv overvejet om man skal søge andre lande. Ud af nysgerrighed: Hvor er det man kan købe 5 dage i Thailand for 8.000 kr.? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterkanin 57 Skrevet 29. April (edited) Man kan flyve til Bangkok for omkring de 5500 fra Kastrup og man kan sagtens få et fint hotel i Pattaya for 2500 for 5 nætter. også ved jeg godt der kommer lomme penge oveni. kan bare ikke rigtig finde udad hvor jeg syntes det kunne være fedt at tage hen ellers. Man ja oplevelsen er ikke den samme. Måske har jeg bare prøvet FKK for mange gange til jeg syntes det er sjovt mere. Har godt nok 2 SB der gerne vil have en tur til Italien og få nogle gode oplevelser. Ikke de vil have noget men de vil selvfølgelig have betal turen. Det kunne også være en måde at få lidt hygge på Men hvis du finder STEDET her i Europa så giv lige et vink. Redigeret 29. April af Peterkanin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CJ69 375 Skrevet 1. Maj Peterkanin skrev, den 29.4.2025 at 19:41: Man kan flyve til Bangkok for omkring de 5500 fra Kastrup og man kan sagtens få et fint hotel i Pattaya for 2500 for 5 nætter. også ved jeg godt der kommer lomme penge oveni. kan bare ikke rigtig finde udad hvor jeg syntes det kunne være fedt at tage hen ellers. Man ja oplevelsen er ikke den samme. Måske har jeg bare prøvet FKK for mange gange til jeg syntes det er sjovt mere. Har godt nok 2 SB der gerne vil have en tur til Italien og få nogle gode oplevelser. Ikke de vil have noget men de vil selvfølgelig have betal turen. Det kunne også være en måde at få lidt hygge på Men hvis du finder STEDET her i Europa så giv lige et vink. Jeg har tænkt lidt det samme som du siger: "Magien" er gået af FKK fordi man er blevet immun overfor 100 nøgne piger efter for mange besøg. Jeg har ikke fundet billetter til Bangkok for 5500 kr. på Momondo. Måske 6500 kr. men så er det ikke direkte med Thai Air, men derimod en 24-34 timer lang tur, og det virker for langt til 5 nætters besøg. Men derimod kan man skam let finde hotel for 1500 kr. for 5 nætter. Men med taxi fra lufthavnen, mad, øl, parkering ved Kastrup, gogo barer og pige-sjov mv. så bliver regningen ca. 12-15.000 kr. Lang rejsetid og mange penge for den mængde sjov. Jeg har overvejet at prøve SB som du selv nævner, så kan man jo få selskab på ferien også. Men SD er som platform bare for useriøs, og mange af pigerne er frakoblet virkeligheden når de vil have 4.000 kr. eller for en time eller 35.000 kr. for en dag med en gang sex. Så derfor har jeg valgt SD fra - hvis du kan fortælle hvordan man finder en SB til fornuftige penge, så er du velkommen til at dele. Ellers har jeg overvejet at prøve London, hvor der er en del sexklubber, hvor man betaler en entre, og så kan man boltre sig med alt fra 3 til 20 piger i 2-3 timer (varierende længder af fest). Flybillet er rimelig, hotel middelpris, rejsetiden kort i forhold til Tyskland og særligt Thailand og prisen for sex faktisk ikke helt ringe. Men drop lige et hint om hvor du finder SB der vil dele seng med dig blot for en betalt ferie. Evt PM hvis du ikke vil have det ud alle vegne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterkanin 57 Skrevet 2. Maj Jeg har fundet mine på SD. Men det hele kommer jo lidt an på kemi og relationer. Det er ikk noget der lige sker den første uge/måned. Jeg har SB jeg har set 2-3 år ikke fast men sådan når tiden og lysten er til dem. Også hvad man lige har lyst til på dagen af sex. Jeg selv er rundet de 50 og dem jeg har bedst kemi med er mellem 30-37. London har også været i mine tanker. Men tænker hvis det er i Europa skal jeg prøve FKK Globe. Ved ikk men syntes altid den klub har være interesant. Og ja i Thailand løber taxameteret også hurtig. Det er bare lidt sjov. Godt vejr piger der render rundt i hele byen den ene mere udfordrende klædt end den anden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 788 Skrevet mandag klokken 14:27 CJ69 skrev, den 29.4.2025 at 16:07: Du har så også bare brugt 8.000 kr. inden du er i nærheden af at få dyppet snablen. Og afhængig af hvor du er i Thailand, så er det ikke den samme oplevelse som en hel dag med nøgne piger og wellness. Der er trods alt et begrænset antal gange man gider at se på templer om dagen. Og den sidste ulempe er, at man ikke kan gøre det i en weekend som man ellers kan i Tyskland. Det sagt, så har jeg selv overvejet om man skal søge andre lande. Ud af nysgerrighed: Hvor er det man kan købe 5 dage i Thailand for 8.000 kr.? Man kan jo også bruge div. Dating apps i Thailand.. Jeg tror nu aldrig det bliver en god deal at rejse for at købe sex.. omvendt er det nemt og billigt at få smukt selskab de fleste steder i Østen.. jeg tænker at man skal regne på det ud fra den betragtning, at man er der alligevel.. det gælder nok alle steder.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CJ69 375 Skrevet torsdag klokken 19:20 otto06 skrev, den 5.5.2025 at 16:27: Man kan jo også bruge div. Dating apps i Thailand.. Jeg tror nu aldrig det bliver en god deal at rejse for at købe sex.. omvendt er det nemt og billigt at få smukt selskab de fleste steder i Østen.. jeg tænker at man skal regne på det ud fra den betragtning, at man er der alligevel.. det gælder nok alle steder.. Enig i, at det ikke er billigt at rejse efter sex. Men derfor skal tingene stadig stå i forhold til hinanden. Jeg kan sagtens finde på at tage en rejse til Thailand med sex hvis det er en ferie, hvor jeg laver andre ting mv. Men min pointe med ovenfor var, at man førhen kunne tage til Tyskland i en weekend med enten billig FKK eller flat-rate for ned til 1500-2000 kr. Selv en luksustur til de store i Frankfurt kunne før fås for 6.000 kr. Nu er: hotel steget med 50% pigerne med 100-150% entre til en stor klub med 40% flyrejse med 70-100% Prisstigninger har der været alle steder, men netop i Tysk FKK har de været voldsomme. Før kunne man rejse til Tyskland for billig sex (og en god oplevelse). Det kan man ikke mere. Før Covid og den ny kondom-lov samt forbud mod flat-rate var det en guldalder i Tyskland. Guldalderen er slut. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg