Hop til indhold
Guest Lovingthai

En tråd om alt og intet, så kan den ikke afspores

Recommended Posts

Needy skrev, den 21.4.2025 at 11:51:

En melding fra de sydlige himmelstrøg.

Solen er skarp og og der blæser en kold vind fra vest - brrrr!! 

Der er ikke noget mere ynkeligt end at sidde i baren med rødsprængte øjne fordi man har sovet elendigt da det føles som om man har ligget i en seng fyldt med grus.

En rødspættet krop er IKKE noget der tiltrækker de lokale senoritas andet end et medfølende smil og himmelvendte øjne :rolleyes:

Husk nu den fordømte solcreme! :huh:

Man føler sig kun som en viking når man lige har lagt sig i solsengen - aldrig dagen efter! 

Uhh dit indlæg giver mig lyst til en stegt rødspætte med hele svineriet…

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Max Power skrev, for 46 minutter siden:

Lorte dag, er blevet fritstillet…

Fårk, der har jeg også været. Var det uventet eller kunne du mærke, at det var på vej?

For mig var det “a blessing in disguise”. Gik selvstændigt og har aldrig haft et mere tilfredsstillende arbejdsliv (muligheder for købesex). 
Op med humøret. 

Redigeret af Oldtimer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 36 minutter siden:

Fårk, der har jeg også været. Var det uventet eller kunne du mærke, at det var på vej?

For mig var det “a blessing in disguise”. Gik selvstændigt og har aldrig haft et mere tilfredsstillende arbejdsliv (muligheder for købesex). 
Op med humøret. 

Semi ventet vil jeg sige, men uanset er det sku aldrig sjovt..

Tak for opmuntringen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lovingthai
Max Power skrev, for 16 timer siden:

Har selv været det igennem flere gange, og det er sku lidt øv, men har hver gang fået et bedre arbejde. Den ene gang fik jeg kun liv til at gå 2 uger som fritstillet inden et nyt arbejde var klart, lidt øv da jeg kunne have gået i 4 mdr med fuld løn, men man siger ikke nej til et godt arbejde.

det bedste ønsker for din jobsøgning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det jo en tråd hvor alt er tilladt

Når man kigger rundt og ser hvad der bliver anmeldt, og det er ikke piger der anmeldes, men indhold, så må der være en del der har ondt i deres små politibeskyttelse, hver morgen er det tydeligt der er nogen der har haft ondt.

Er der intet der er for småt, eller hvordan skilner I på hvad I anmelder, får man point for anmeldelserne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max Power skrev, den 22.5.2025 at 16:56:

Har selv været der, ikke sjovt.

Men du skal nok finde noget andet, og hvis det går som hos mig, så er det også et bedre sted til højere løn. 

Så god vind. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kammer skrev, for 15 timer siden:

Nu er det jo en tråd hvor alt er tilladt

Når man kigger rundt og ser hvad der bliver anmeldt, og det er ikke piger der anmeldes, men indhold, så må der være en del der har ondt i deres små politibeskyttelse, hver morgen er det tydeligt der er nogen der har haft ondt.

Er der intet der er for småt, eller hvordan skilner I på hvad I anmelder, får man point for anmeldelserne?

Jeg forstår ikke helt hvad du skriver/mener.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...